logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۸۷۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد

توزیع 1000 بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در زنجان

توزیع-1000-بسته-معیشتی-همزمان-با-سالگرد-شهادت-سردار-سلیمانی-در-زنجان
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت:همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده از سوی حسینیه اعظم زنجان توزیع می‌شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با انتشار بیماری کرونا، نیازمندان واقعی و متضرر از کرونا از سوی حسینیه اعظم زنجان شناسایی و نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدام شده است.

وی با بیان اینکه حسینیه اعظم در سالروز ولادت امام حسین(ع) 4 هزار بسته بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در مناسبت‌های مختلف در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این بسته‌ها توزیع شد.

وی از ادامه برگزاری رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه خبرداد و گفت: در عید نوروز و ماه رمضان نیز در صورت ادامه بیماری کرونا نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان اقدام می‌شود.

این مسئول با اشاره به شناسایی 300 نیازمند در محله‌های اطراف حسینیه اعظم زنجان، تصریح کرد: اقلام در نظر گرفته شده در بین این افراد و افراد معرفی شده از سوی سایر ارگان‌ها توزیع می‌شود.

 مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اجرای برنامه‌های عزاداری به مناسبت فاطمیه اول به مدت 5 شب در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و بیان داشت: این برنامه به صورت مجازی برگزار و در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

شهامی با اشاره به اینکه در فاطمیه دوم نیز جلسات عزاداری به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط و اجازه ستاد کرونای استان، امکان برگزاری حضوری مراسم فاطمیه دوم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب الزهرا (س) هر ساله برنامه ویژه‌ای به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌کند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم لغو شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر