logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۸۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مجلس:

مردم به عنوان حقیقت ماندگار انقلاب در 9 دی 88 خوش درخشیدند

مردم-به-عنوان-حقیقت-ماندگار-انقلاب-در-9-دی-88-خوش-درخشیدند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مردم را حقیقت ماندگار انقلاب اسلامی دانست و گفت: عده‌ای در سال 88 با شیطنت خود فکر کردند که می‌توانند کارهایی انجام دهند منتها مردم در حماسه یوم‌الله 9 دی با خاموش کردن فتنه‌ها خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نور، حقیقت خورشید است، اظهار داشت: ممکن است گرد و غبار و ابر، مقطعی جلوی خورشید را بگیرد اما نور آن هیچگاه از بین نمی‌رود زیرا گرد و غبار، گذری بوده و تاب و توان جلوگیری از نور خورشید را ندارد.

وی تصریح کرد: گرد و غبار و ابرها گذری بوده و از بین می‌روند و نور آفتاب به عنوان حقیقت خورشید، ماندگار است و دوباره نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی نیز به دلیل انتصاب به توحید، مثل خورشید و نور آفتاب هستند، خاطرنشان کرد: فتنه‌ها نیز مانند گرد و غبار، فانی بوده و از بین می‌روند و مردم ولایی و انقلابی به عنوان حقیقت ماندگار هستند.

وی افزود: مردم به عنوان حقیقت ماندگار انقلاب اسلامی در در 9 دی‌ماه 88 خوش درخشیدند و آفتاب دوباره رخ نمود و روی خود را نشان داد و این مردم تا به امروز پایدار مانده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مبانی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مردم را بیشتر تبیین کنیم، مشخص می‌شود که آن‌ها واقعا به مردم، اعتقاد داشته‌اند زیرا مردم ایران اسلامی مومن، حزب‌اللهی، حسینی، متدین و ایثارگر هستند.

وی با اشاره به اشعار شهید آوینی و آهنگران بعد از پایان دفاع مقدس مبنی بر اینکه در باغ شهادت، باز است، اظهار داشت: امروز با عنایت حضرت زینب(س) شهدای مدافع حرم با ایثارگری خود نشان می‌دهند که شهدای دهه 90 تفاوتی با شهدای دهه 60 نداشته و همان نور هستند فقط زمان و شرایط، تغییر کرده است.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به جنگ تحمیلی 8 ساله بر علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: زمانی شهدای دهه 60 در مرزها از عزت، اقتدار، دین، حیثیت، ناموس و خاک مردم دفاع کردند و امروز در دهه 90 نه تنها اجازه نداده‌ایم حتی یک وجب به خاک ما تجاوز کنند بلکه صدها کیلومتر در آن سوی مرزها از کشور خود دفاع می‌کنیم.

وی تثریح کرد: تمام این رشادت و فداکاری‌ها باید به جامعه و به‌ویژه نسل جوان امروزی تبیین شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر