logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۸۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان:

نماز جمعه در شهرهای زرد استان زنجان برگزار خواهد شد

نماز-جمعه-در-شهرهای-زرد-استان-زنجان-برگزار-خواهد-شد
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: با توجه به اعلام ستاد کرونا شهرهای قیدار، ایجرود و سلطانیه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که در صورت تداوم این وضعیت تا پایان هفته، نماز جمعه در این شهرها برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد کرونا نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت زرد می‌تواند برگزار شود.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته گذشته، تمام شهرهای استان زنجان در وضعیت نارنجی قرار داشتند، خاطرنشان کرد: ابتدای هفته جاری از سوی ستاد کرونا اعلام شد که شهرهای ایجرود، سلطانیه و قیدار به وضعیت زرد تغییر یافته‌اند.

حجت‌الاسلام قره‌داغی با بیان اینکه در صورت تداوم وضعیت زرد تا پایان هفته، نماز جمعه در این شهرها برگزار خواهد شد، افزود: اگر وضعیت سایر شهرها نیز تغییر یابد، نماز عبادی- سیاسی جمعه در آن‌ها برگزار خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: نماز جمعه در شهرهای زرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و با اولویت قرار دادن سلامتی مردم، برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در طول مدتی که نماز جمعه در شهرها برگزار نمی‌شود، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی و کمکم به نیازمندان و پاسخگویی به مشکلات و سوالات مراجعان در برنامه کاری تمام ائمه جمعه استان قرار دارد و جلسات متعددی نیز در این رابطه تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام قره‌داغی خاطرنشان کرد: همچنین جلسات و هماهنگی‌های مختلفی در سطح استان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از طرف ائمه جمعه برگزار شده است.

وی با اشاره به تغییرات صورت‌گرفته در ائمه جمعه استان، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه سابق خرمدره به عنوان امام جمعه نسیم‌شهر تهران منصوب شده و حجت‌الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه ماهنشان جایگزین وی شد.

حجت‌الاسلام قره‌داغی با بیان اینکه حجت‌الاسلام علی‌اکبری، امام جمعه نوربهار، جایگزین امام جمعه ماهنشان شده است، افزود: حجت‌الاسلام ذوالقدر، امام جمعه موقت سابق گرماب نیز به عنوان امام جمعه جدید نوربهار منصوب شده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر