logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۸۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جوانان و نخبگان وظیفه سنگینی برای غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه آمریکا دارند

جوانان-و-نخبگان-وظیفه-سنگینی-برای-غلبه-نرم‌افزاری-بر-هیمنه-آمریکا-دارند
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه آمریکا گفت: ایستادگی در برابر اداره جهان توسط آمریکا، سخت‌ترین سیلی به هیمنه نرم‌افزاری آن است.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست‌اندکاران برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان در این دیدار فرمودند که سیلی سخت در برابر عاملان و آمران شهادت آن شهید بزگوار، غلبه بر هیمنه نرم‌افزاری آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عکس‌العمل ما در برابر آمریکای جنایتکار این است که در برابر نرم‌افزار اداره جهان توسط آمریکا بتوانیم ایستادگی کرده و اقتدار آمریکا را در این زمینه به چالش بکشانیم.

آیت‌اله حاج‌ابوالقاسم دولابی گفت: برای این منظور ابتدا لازم است که مسئولان ما با تمام قوا در وسط میدان بوده و دچار انفعال و خودباختگی نشده و با شجاعت و اعتماد به وعده‌های الهی در جهت خدمت به مردم بکوشند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مردم نیز همانطور که از ابتدای پیرزی انقلاب اسلامی تاکنون صبر و استقامت از خود نشان داده‌اند بدانند که رمز پیروزی در همین صبر، استقامت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه نخبگان و جوانان کشور نیز نقش سازنده‌ای در غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه آمریکا دارند، خاطرنشان کرد: جوانان و نخبگان باید نسخه‌های جایگزین به جای نسخه‌های وارداتی استکبار جهانی ارائه دهند.

آیت‌اله حاج‌ابوالقاسم دولابی با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان باید جهانی بر پایه تمدن اسلامی را پایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: البته مسئولان باید این عرصه را برای جوانان خوش‌فکر و نخبه فراهم کنند تا آن‌ها بتوانند افکار و اندیشه‌های خود را در سطح عمومی فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور به اجرا بگذارند.

وی تاکید کرد: قطعاً اگر این اتفاق بیفتد و مردم، نخبگان و مسئولان در کنار یکدیگر قرار گیرند حتماً هیمنه نرم‌افزاری و اقتصادی استکبار جهانی شکسته خواهد شد و تمدن اسلامی رخ خواهد نمود.

آیت‌اله حاج‌ابوالقاسم دولابی افزود: رخ دادن تمدن اسلامی، پاسخ قاطع به جنایت‌های آمریکا خواهد بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر