logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۸۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صمت استان زنجان خبرداد

پرداخت 228 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان زنجان

پرداخت-228-میلیارد-تومان-تسهیلات-تبصره-18-به-واحدهای-تولیدی-استان-زنجان
رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات تولیدی در استان زنجان گفت: 228 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شده است.

حبیب اله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان زنجان اظهار کرد: از 140 متقاضی تسهیلات محل ماده تبصره 18 ، 101 طرح به مبلغ 674 میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

وی با تاکید براینکه از 101 واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌ها نیز به 43 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است افزود: میزان تسهیلات پرداختی به این 43 طرح نیز 228 میلیارد تومان است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بانک ملی برای 4 طرح 11میلیارد و 565 میلیون تومان اعتبار پرداخت کرده است، ادامه داد: 26 طرح به میزان 150 میلیارد تومان توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: پست بانک برای دو طرح 3 میلیارد و 900 میلیون تومان، بانک تجارت به 2 طرح 34میلیارد تومان، بانک توسعه و تعاون به 6 طرح 22 میلیارد تومان، بانک آینده 900 میلیون تومان به 2 طرح و بانک سپه نیز به یک طرح 5 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

عباسی تاکید کرد: علاوه بر موارد 3 طرح در دست بررسی قرار دارد، دو طرح در بانک آینده به ارزش 35 میلیارد تومان و یک طرح در پست بانک به ارزش 10 میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سقف سرمایه‌ در گردش استان تکمیل شده  اما 50 میلیارد تومان به یکی از واحدهای تولیدی جهت سرمایه در گردش در شرف پرداخت است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز کرد: بعد از تایید درخواست افزایش سقف سرمایه در گردش استان این آمارها در آمارهای استانی لحاظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات این بخش به صورت شناور بوده و سهمی که برای استان در نظر گرفته شده نیز 350 میلیارد تومان است.

عباسی با تاکید براینکه 76 درصد پرداختی‌‌های تسهیلات تبصره ماده 18 اتفاق افتاده است گفت: در پرداخت این تسهیلات نیز رتبه 22 کشوری را داریم.

وی خاطر نشان کرد: مشکلی که در منابع ماده تبصره 18 وجود دارد این است که برخی از بانک‌ها منابعی که ستاد مرکزی بانک‌ها به بانک‌های استانی در نظر می‌گیرند خیلی پایین است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر