logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۸۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تولید اثر مشترک توسط گروه‌های تواشیح ایران، عراق و سوریه برای سردار دل‌ها+عکس

تولید-اثر-مشترک-توسط-گروه‌های-تواشیح-ایران،-عراق-و-سوریه-برای-سردار-دل‌ها+عکس-
گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) با همکاری گروه‌هایی از عراق، سوریه و چند گروه از کشورمان در آستانه شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش اثری با عنوان باعنوان «رایة‌النصر» را تولید کرد.

به گزارش موج رسا;  گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) با همکاری گروه‌هایی از عراق، سوریه و چند گروه از کشورمان در آستانه شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش اثری با عنوان باعنوان «رایة‌النصر» را تولید کرد.

تولید اثری فاخر برای ایام شهادت سردار دل‌ها

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این اثر با شعری از میثم حاتم و آهنگسازی و تنظیم استاد هادی آرزم و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت تولید شد.

همکاری گروه‌هایی از عراق و سوریه در تولید اثر

وی به مشارکت گروه‌هایی از عراق و سوریه در تولید این اثر خبر داد و گفت: در تولید این اثر علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) گروه‌های همخوانی از عراق و سوریه همکاری کردند که در کربلا و بین‌الحرمین و نیز حرم حضرت زینب (س) اجرای آنها ضبط شد.

ضبط در باغ‌موزه دفاع مقدس و گلزار شهدای کرمان

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ادامه داد: اعضای گروه محمد رسول الله (ص) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به اجرا پرداختند و گروه‌های تواشیح نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به اجرا پرداختند.

قربانی با اشاره به همکاری نهاد‌هایی از دیگر کشور‌ها در تولید اثر «رایة‌النصر» گفت: در تولید این اثر مؤسسه انوار رسول اعظم (ص)، مؤسسه ثقل‌الاکبر عراق،  مرکز دارالشهداء للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر