logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۸۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیات تصفیه بیمارستان بهمن:

سهامدار بیمارستان بهمن زنجان پس از طی مراحل قانونی، تعیین تکلیف می‌شود

سهامدار-بیمارستان-بهمن-زنجان-پس-از-طی-مراحل-قانونی،-تعیین-تکلیف-می‌شود
یکی از اعضای هیات تصفیه بیمارستان بهمن زنجان با اشاره به انحلال سهامدار بیمارستان گفت: بیمارستان بهمن تا تعیین تکلیف سهامدار آن حسب دستور مسئولان استان زیر نظر هیات تصفیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

علیرضا افغان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بیمارستان بهمن، محل ارائه خدمات به عموم مردم بوده و تعطیل نمی‌شود، اظهار داشت: موضوع اصلی، شرکت گروه پزشکی کوروش است که طبق حکم قضایی منحل شده است.

وی با بیان اینکه گروه پزشکی کوروش بیش از 70 سهامدار دارد، خاطرنشان کرد: بیمارستان بهمن زنجان، یکی از اماکن تحت پوشش آن شرکت بود.

افغان با تاکید بر اینکه فقط شرکت کوروش منحل شده و بیمارستان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: در آینده نیز اگر بیمارستان به فروش برسد، اشخاص حقیقی و حقوقی دیگری می‌توانند با خرید سهام آن فعالت بیمارستان را ادامه دهند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

عضو هیات تصفیه بیمارستان بهمن زنجان در خصوص انحلال شرکت کوروش گفت: این کار بنا به درخواست یکی از سهامداران انجام شده و دادگاه مربوطه رسیدگی کرده و رای انحلال نیز صادر شده است.

وی اظهار داشت: بیمارستان بهمن هم‌اکنون در شرایط خاص کرونایی، خدمات‌رسانی به همشهریان را ادامه می‌دهد و از طرفی نیز مراحل قانونی برای تعیین تکلیف سهام آن در حال انجام است.

افغان تاکید کرد: حسب دستور مسئولان استانی و با توجه به وضعیت کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا فعلا بیمارستان بهمن به ارائه خدمات به عموم مردم می‌پردازد تا تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه نگرانی از بابت ارائه خدمات در بیمارستان بهمن زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: سهم شرکت کوروش پس از طی مراحل قانونی، تعیین تکلیف می‌شود که این مراحل، زمانبر است.

افغان در پاسخ به اینکه اگر سهام بیمارستان خریداری نداشته باشد، تکلیف چیست، گفت: این‌ها مباحث حقوقی است و طبق آنچه که قانون پیش‌بینی کرده، برخورد و اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: طبق قانون تجارت و قوانین جاری کشور، روال قانونی تعیین تکلیف سهام بیمارستان بهمن انجام می‌شود.

عضو هیات تصفیه بیمارستان بهمن زنجان اظهار داشت: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اعضای هیات تصفیه نیز با آرامش و طبق قانونی، کارها را پیش می‌برند زیرا هر اندازه با آرامش باشد، کارها بهتر پیش می‌رود و در غیر این صورت با اخلال مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: اعضای هیات تصفیه، اقدامات قانونی را تا انتها برای امور شرکت انجام خواهند داد.

به گزارش موج رسا؛ تصفیه و تقسیم دارایی از نتایج انحلال شرکت است. تصفیه به معنی تفریق حساب و تعیین بدهکاری و بستانکاری است که در نتیجه تصفیه، رقم قطعی مبالغ بده و بستان، مشخص و پابه‌پا می‌شود و شرکت سهامی به محض انحلال، شرکت در حال تصفیه محسوب می‌شود. امر تصفیه با مدیران تصفیه است که در اساسنامه معین شده و ممکن است تحت نظارت ناظر، عمل کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر