logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۸۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

حوادث رانندگی در زنجان ۴ کشته برجای گذاشت

حوادث-رانندگی-در-زنجان-۴-کشته-برجای-گذاشت
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع ۳ حادثه در محورهای مواصلاتی زنجان گفت: در این حوادث ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل بارش برف همه محورهای استان زنجان لغزنده است اظهار کرد: تردد در گردنه طارم و سایر گردنه های استان زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید براینکه تردد در محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست تصریح کرد: در برخی از محورها تردد به کندی انجام می‌شود اما مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد و رانندگان در حین تردد فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه محور بسته در استان نداریم و تردد در همه محورها جریان دارد عنوان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳ حادثه مرگبار در استان رخ داد.

میناخانی با بیان اینکه در این سه حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند ابراز کرد: یکی از این حوادث در کیلومتر ۴۵ محور زنجان_ بیجار رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با یک کامیون کشنده برخورد کرده بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه سرنشین خانم به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد افزود: راننده خودرو نیز به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه یکی از حوادث رانندگی نیز در محور دندی به زنجان رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو ال ۹۰ واژگون شده و راننده در دم جان خود را از دست داد ابراز کرد: در یکی دیگر از حوادث رانندگی خودرو پژو با عابر پیاده برخورد کرده و منجر به فوت عابر پیاده شد که این حادثه در محور زنجان_ خرمدره اتفاق افتاد.

میناخانی با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه راننده به جلو گزارش شده است افزود: تخطی از سرعت مطمئنه عامل وقوع حوادث محور بیجار و دندی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: رانندگانی که مقصدشان محورهای کوهستانی است حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و تردد بدون زنجیر چرخ در این محورها امکانپذیر نیست.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز از جمله انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز... را انجام دهند بدون هیچ اغماضی اعمال قانون خواهند شد گفت: محدودیت‌ کرونایی در محورهای استان نیز همچنان ادامه دارد و برخی از رانندگان اقدام به دستکاری پلاک خودرو می‌کنند که در صورت مشاهده چنین تخلفی علاوه بر اعمال قانون راننده خودرو به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: براساس قانون ۶ ماه تا یک سال برای مرتکبین این گونه تخلفات حبس در نظر گرفته شده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر