logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

خون پاک سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام شده است

خون-پاک-سردار-سلیمانی-نماد-وحدت-و-اتحاد-جهان-اسلام-شده-است
امام جمعه ابهر گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات خود نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاک ایشان نیز به لطف الهی درهای وحدت بیشتر را برای جهان خواهد گشود

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تسلیت ایام شهادت شهید سلیمانی،اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی چهره انقلابی به معنای واقعی کلامی بود و همانگونه که مقام معظم رهبری به انقلابی و جهادی بودن تاکید دارند سردار سلیمانی سردار انقلابی جهادی‌ها و سردار انقلابیون و جهادیون بود.

وی افزود: سردار سلیمانی آنچه داشت در مکتب امام دریافت و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و بر این عنوان اصرار داشت و خوشحالتر بود به جای سردار و سپهبد به او سرباز بگویند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای شخصیت فرهنگی و اجتماعی و در خدمات رسانی به مردم همواره پیشگام بود، افزود: راه‌اندازی و توسعه موکب‌های اربعین محصول تدابیر او و یاران او بود که نتایج بسیار مطلوبی را به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی سردار سلیمانی در مناطق مختلف کشور به ویژه در سیل فروردین 98 در اذهان همگان می‌ماند و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی گفت: عظمت سردار شهید سلیمانی این بود که توسط شیطان اکبر و بزرگ و طاغوت بزرگ و اعظم شهید شود چرا که ایشان عظمتی داشت که حیف بود به دست عناصر مفلوک تکفیری یا منافق به شهادت برسد.

امام جمعه ابهر ادامه داد: سردار سلیمانی در زمان حیات خود نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاک ایشان نیز به لطف الهی درهای وحدت بیشتر را برای جهان خواهد گشود و با شهادت ایشان وحت ملی بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به مراسم تشیع بی‌سابقه سردار سلیمانی و حضور گسترده مردم در این مراسم، بیان داشت: این مراسم پس از مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی از مراسم‌های بی‌نظیر تاریخ اسلام محسوب می‌شود.

وی  گفت: شهادت شهید سلیمانی یک ترور معمولی نبود بلکه اعلان جنگ بود و نظام اسلامی پاسخی درخور و شایسته به چنین اقدامات سخیف دشمنان نظام اسلامی خواهد داد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه خون پاک سردار شهید سلیمانی ماندگار خواهد شد و اگر کسی این شهادت و خون را کمرنگ جلوه دهد جزو خودی‌ها نیست، افزود: سردار خودش بزرگ بود و شهادتش نیز عظمتی والا داشت.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: باید ایام شهادت سردار سلیمانی جزو ایام‌الله‌ها و شعائر الهی در نظر گرفته شود و هر ساله با شکوه بیشتری مراسمات این روز برگزار شود.

وی با بیان اینکه دیدار نزدیک با سردار سلیمانی نداشتم، گف: در جلسات ائمه جمعه به سخنرانی‌های زیبای ایشان گوش فرا داده‌ام.

امام جمعه ابهر در خصوص حضور در مراسم تشیع سردار سلیمانی نیز گفت: به دلیل برگزاری مراسم‌های مختلف برای سردار دلها در شهرستان ابهر و ضرورت حضور من در بین مردم، نتوانستم در مراسم تشیع این شهید گرانقدر نظام اسلامی حضور یابم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر