logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

محدوده‌ای به شهر زنجان اضافه نمی‌شود/ خرید و فروش فیش زمین‌های خارج از محدوده، غیرمجاز است

محدوده‌ای-به-شهر-زنجان-اضافه-نمی‌شود-خرید-و-فروش-فیش-زمین‌های-خارج-از-محدوده،-غیرمجاز-است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح جامع، حرف آخر برای توسعه شهر را می‌زند، گفت: طبق این طرح تا اطلاع ثانوی هیچ محدوده‌ای به شهر زنجان افزوده نخواهد شد.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قانون هر چه بگوید آن را اجرا می‌کنیم اما فعلا طرح جامع شهر زنجان پیش‌بینی الحاق به محدوده را نکرده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع یک سند بالادستی است، خاطرنشان کرد: توسعه شهر باید از روی این سند باشد شد که این طرح گفته که نیازی به توسعه آتی و افزایش محدوده شهر زنجان وجود ندارد.

بیات‌منش افزود: در 20 سال آینده هر اتفاقی بخواهد بیفتد باید طبق پیش‌بینی‌های طرح جامع شهر زنجان باشد و الحاق به محدوده نیز در حدود وظایف طرح جامع است فعلا اظهار نظری در این مورد نکرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه طرح جامع شهر زنجان فعلا مجوز افزایش محدوده را نداده است، گفت: اینکه طرح به شورای عالی معماری و شهرسازی رفته و مصوبه یا اتفاقی در آنجا بیفتد در مورد ان چیزی نمی‌توان گفت اما انچه که در استان مصوب شده، برنامه‌ای برای الحاق محدوده جدید به شهر زنجان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش فیش زمین‌های خارج از محدوده، غیرمجاز است.

بیات‌منش با بیان اینکه کارگروه زیربنایی استان با کارگاهی شدن زمین‌های موسوم به خیاطان، مخالفت کرده است، اظهار داشت: طبق طرح جامع شهر زنجان، توسعه آتی این شهر تنها از منطقه شمال شهر زنجان خواهد بود و به همین دلیل نباید در آنجا کارگاه ساخته شود.

این مسئول با بیان اینکه شمال شهر زنجان منطقه حفاظتی است، خاطرنشان کرد: این منایق باید حفاظت شوند تا در 10 یا 20 سال آینده اگر جمعیت زنجان افزایش پیدا کرد، توسعه آتی شهر در آنجا اتفاق بیفتد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر