logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۸۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان خبر داد؛

کاهش بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در زنجان/ محدودیت‌های جدید شنبه اعلام می‌شود

کاهش-بستری‌ها-و-فوتی‌های-کرونا-در-زنجان-محدودیت‌های-جدید-شنبه-اعلام-می‌شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل مدیریت هوشمند استان زنجان در کنترل بیماری کرونا، میزان بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان نزولی است.

محمود زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارسال شده، استان زنجان در اعمال محدودیت‌ها موفق عمل کرد و اعضای ستاد به ویژه فرمانداران در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید سلیمانی عملکرد مطلوبی دارند.

وی با اشاره به مدیریت هوشمند استاندار زنجان در خصوص مدیریت بیماری کرونا در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز مردم و اصناف در خصوص رعایت پروتکل‌ها موفق عمل کردند.

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی از طرح‌‌های موفق در زمینه کاهش و کنترل بیماری کرونا است، افزود: طرح هوشمند در همه شهرستان‌های استان در یک ماه گذشته به خوبی اجرایی شد.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان یادآور شد: با اجرای مطلوب طرح هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید سلیمانی میزان بستر‌ی‌ها و فوتی‌ها در استان زنجان سیر نزولی دارد.

زمانی با اشاره به همبستگی و مشارکت مردم در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها و همکاری بین بخشی ادارات استانی، خاطرنشان کرد: امیدواریم استان با رعایت مطلوب پروتکل‌ها به وضعیت مطلوبتری برسد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده ادامه دارد، افزود: روز شنبه ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و تصمیمات نهایی در خصوص اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونا اخذ خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر