logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

پیگیر مسکن خبرنگاران استان زنجان هستم

پیگیر-مسکن-خبرنگاران-استان-زنجان-هستم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در ابتدای ورود به استان زنجان پیگیر مسکن خبرنگاران بودم و این پیگیری ادامه دارد.

به گزارش موج رسا; محمد ربیع احمدخانی امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه استان زنجان، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: از ابتدای ورودم به استان زنجان با توجه به مطرح بودن اختصاص مسکن برای خبرنگاران، پیگیر این موضوع بودم و تا رسیدن به نتیجه این موضوع پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه عدالت در توزیع آگهی‌های تبلیغاتی مورد تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: مر قانون در خصوص توزیع آگهی‌ها باید مورد توجه باشد.

این مسئول برضرورت تعامل دوسویه بین بسیج رسانه استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و گفت: این تعامل دو سویه موجب ارتقای فعالیت‌ها می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان حل مشکل بیمه خبرنگاران را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی با صندوق اعتباری هنر انجام می‌شود تا مشکل بیمه حل شود.

احمدخانی یادآور شد: گرفتن حق هنرمندان و اصحاب رسانه را مطالبه جدی می‌دانم و از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خبرنگاران استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: تا کنون جلسات متعددی با دست اندرکاران این کنگره برگزار شده است و ضروری است اصحاب رسانه در تولید آثار فاخر برای این کنگره کمک کنند.

این مسئول یادآور شد: تلاش داریم برنامه‌های فاخر، اثر گذار و بدور از کلیشه را برای کنگره شهدای استان زنجان آماده کنیم.

احمدخانی گفت: راه‌اندازی صندوق بیمه بیکاری خبرنگاران اقدام بسیار تاثیرگذار و مبارکی است که امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع محقق شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان نیز در ادامه این دیدار برضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان زنجان تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها در زمینه انعکاس مشکلات مردم و امید آفرینی در جامعه تلاش می‌کنند.

جمالی با بیان اینکه بیان موفقیت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی با همکاری رسانه‌های استان محقق می‌شود، افزود: بر حل مشکلات این قشر هم باید تعامل دو سویه‌ای به وجود آید.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان نیز برضرورت ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران استان زنجان تاکید کرد و گفت: مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران استان زنجان سالیان متمادی وجود داشته و این مشکلات حل نشده است.

قنبر رسولی برضرورت اختصاص محلی برای بسیج رسانه ابهر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد و گفت: بسیج رسانه در حوزه‌های مختلف گام‌های مطلوبی برای خدمات رسانی به رسانه‌ها برداشته است.

عضو شورای بسیج رسانه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: سال‌هاست مشکلات رسانه‌ها به قوت خود باقی مانده و مجلس و دولت نتوانسته‌اند ناجی مشکلات خبرنگاران باشند.

حائری با بیان اینکه عشق جهادی برای کار خبر لازم است و رسانه‌های استان با همه توان در این عرصه علیرغم وجود مشکلات فعالیت می‌کنند، افزود: ضروری است مشکلات این قشر حل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر