logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بودجه عمرانی استان زنجان در مقایسه با استانهای هم طراز وضعیت مناسبی ندارد

بودجه-عمرانی-استان-زنجان-در-مقایسه-با-استانهای-هم-طراز-وضعیت-مناسبی-ندارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بودجه استان زنجان قابل حل در مجلس شورای اسلامی نیست و باید برای سال آینده بودجه مناسبی تهیه شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: بودجه استان زنجان نسبت به سنوات گذشته تغییر نکرده و جایگاه آن همچنان در رتبه 26 است.

وی با بیان اینکه پیگیری جدی برای اصلاح بودجه استان زنجان نیاز است، افزود: بودجه زنجان نسبت به استان‌های همطراز دارای عقب ماندگی است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عقب ماندگی بودجه استان باید در طرح‌های  ملی و بندهای دیگر جبران شود، بیان داشت: باید برای سال آینده بودجه متناسبی ارائه شود.

طاهری خاطرنشان کرد: بخشی از بودجه مربوط به هزینه‌های دولت است که در همه استان‌ها این موضوع وجود دارد اما در بودجه عمرانی استان باید عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی با اشاره به اینکه اصلاح بودجه استان در مجلس امکانپذیر نیست، افزود: متاسفانه لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت دارای ایرادات جدی بوده و نیاز به اصلاح جدی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  اگر مجلس بخواهد اصلاحاتی بر روی بودجه انجام دهد لایحه ممکن است با مشکل مواجه شود به همین دلیل ممکن است لایحه بودجه از سوی مجلس رد و به دولت برگردد.

طاهری گفت: مشکلات بودجه استان در کمیسیون تلفیق حل نمی‌شود و باید برای بودجه سال آینده فکری شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر