logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

اولویت بودجه 1400 شهرداری زنجان باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری باشد

اولویت-بودجه-1400-شهرداری-زنجان-باید-اتمام-پروژه‌های-نیمه-تمام-شهری-باشد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اولویت بودجه شهرداری زنجان اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله سبزه میدان، پادگان، پارک هاشمی‌نژاد است.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات اخذ شده در خصوص نامگذاری یکی از معابر شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: معابر تعریف شده به دبیرخانه ارسال شده است و باید معبری برای این موضوع در نظر گرفته شود که مناسبتی با چهره علمی ایشان داشته باشد.

وی افزود: این موضوع پس از بررسی در دبیرخانه شورای اسلامی شهر زنجان و ارائه پیشنهادهای ارگان‌های مختلف دخیل از جمله دانشگاه‌ها، بنیاد شهید و اداره ثبت زنجان،به تصویب شورای اسلامی شهر زنجان می‌رسد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: در این جلسه در مورد پروژه سبزه میدان و ضرورت سرعت گرفتن کارها و رفع موانع این پروژه بحث و بررسی شد تا در زمان مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از تشکیل کمیته‌ای ذیل کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر زنجان خبرداد و گفت: سیاست‌های درآمدی شهرداری در هفت ردیف بررسی می‌شود.

راشاد با اشاره به اینکه باید ریل‌گذاری‌ها و نگاه‌ها برای افزایش بودجه شهرداری تغییر کند، افزود: سیاست‌های هزینه‌ای، اولویت‌ها و ساختار بودجه باید مورد توجه باشد.

 وی گفت: اولویت شورای اسلامی شهر زنجان اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله سبزه میدان، پادگان، پارک هاشمی‌نژاد است.

این مسئول تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در سال جدید پروژه‌های محوری تعریف شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر