logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۸۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کلیه پرواز ها به کشور انگلیس تا دو هفته لغو شد

کلیه-پرواز-ها-به-کشور-انگلیس-تا-دو-هفته-لغو-شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دنبال شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشور انگلیس کلیه پرواز ها به این کشور تا دو هفته لغو شد .

به گزارش موج رسا; به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشور انگلیس، کاپیتان زنگنه، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه‌ای اعلام داشت: کلیه پروازها به کشور انگلیس تا دو هفته آینده لغو گردیده است.

وی در ادامه افزود: درخصوص ورود مسافران ازطریق کشورهای ثالث، اکثر مسافران از طریق شرکت هواپیمایی ترکیه وارد ایران می‌شدند که این شرکت نیز پروازهای خود به لندن را لغو نموده است. همچنین پرواز شرکتهای هواپیمایی خارجی که اقدام به انتقال مسافران از لندن به تهران نمایند لغو می‌شود.

زنگنه در خصوص احتمال ورود مسافر از مبدا لندن به تهران گفت: در نهایت اگر مسافر بیماری وارد کشور شود از طریق وزارت بهداشت قرنطینه می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد پرواز به کشورهای اروپایی که احتمال شیوع ویروس جهش یافته در آنها وجود دارد افزود: ما منتظر نتیجه گیری وزارت بهداشت هستیم و در صورت اعلام این وزارتخانه مبنی بر وجود این ویروس در کشورهای دیگر، قطعاً پرواز به این کشورها نیز لغو می‌گردد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر