logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۸۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

طرح نهایی جهش تولید مسکن به صحن علنی مجلس می‌رود

طرح-نهایی-جهش-تولید-مسکن-به-صحن-علنی-مجلس-می‌رود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جهش تولید مسکن در انتظار ارائه در صحن علنی مجلس برای بررسی جزئیات این طرح است.

البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: طرح جهش تولید و تامین مسکن در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح جهش تولید مسکن، مسکن ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: تامین زمین نیز برای این پروژه از طریق دولت به صورت مشارکتی یا اجازه 99 ساله است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس این طرح دولت موظف است تا اراضی مستعد ساخت مسکن را در اختیار طرح مسکن قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین منابع مالی و مصالح ارزان قیمت از تاکیدات این طرح است، ادامه داد: کلیات این طرح دو فوریتی به تصویب رسیده است و با اعلام وصول در صحن علنی مجلس شورای اسلامی جزئیات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: برای تامین مالی این طرح صندوق ملی مسکن در نظر گرفته شده است و 25 درصد تسهیلات تکلیفی طبق مصوبه شورای پول و اعتبار در حوزه مسکن به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی تامین مصالح با قیمت متعارف و کنترل شده را از وظایف وزارت صمت برای این طرح عنوان کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن برای تامین مسکن از طرح‌های مهم مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود که تصویب آن نتایج مطلوبی در این زمینه خواهد داشت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر