logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گفت‌وگوی اختصاصی موج رسا؛

واکنش حاج مهدی رسولی به تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب/ در فتنه جدید می‌خواهند با واقعیت‌های تلخ ما را از حقیقت بزرگ و نورانی غافل کنند+ فیلم

واکنش-حاج-مهدی-رسولی-به-تحریف-سخنان-رهبر-معظم-انقلاب-در-فتنه-جدید-می‌خواهند-با-واقعیت‌های-تلخ-ما-را-از-حقیقت-بزرگ-و-نورانی-غافل-کنند+-فیلم
مداح نام آشنای کشور به تحریف سخنان مقام معظم رهبری واکنش نشان داد و گفت: با تجلی پیدا کردن جبهه حق تحریف‌‌ها جدی‌تر شده است.

مهدی رسولی مداح نام آشنای کشور با حضور در موج رسا; گفت‌وگوی مفصلی را با خبرنگاران این مجموعه رسانه‌ای داشته که بخشی کوتاهی از این گفت‌وگو در زیر آمده است.

حاج مهدی رسولی با اشاره به تحریف سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: جریان تحریف جریان جدی بوده که از ابتدا وجود داشته است، اکنون جنگ، جنگ دیده شدن‌ها و روایت‌هابوده و بسیار مهم است که بدانیم این روایت را چه کسی برای ما روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه حتی اسلام نیز وجوهی داشته و اسلام آمریکایی نیز وجود دارد، ابراز کرد: این تحریف‌ها نشان می‌دهد که جبهه حق تجلی پیدا کرده و به همین خاطر تحریف‌ها جدی می‌شود.

مداح نام آشنای کشور با بیان اینکه قدرت جبهه حق باعث شده تا جریان تحریف شکل بگیرد و به دنبال استحاله باشد، عنوان کرد: عوض کردن مسیر در بزنگاه‌ها و به هم زدن اولویت‌ها از جمله اقداماتی که جریان تحریف برای مقابله با جبهه حق دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تحریف امام(ره)، انقلاب و اولویت‌ها تصریح کرد: اکنون این جریان حتی سخنان مقام معظم رهبری را نیز تحریف می‌کنند به طوری که بخشی از سخنان ایشان را منقطع کرده و فقط بخشی را منتشر می‌کنند که خودشان می‌خواهند.

در فیلم زیر سخنان کامل حاج مهدی رسولی در مورد جریان تحریف را می‌بینید:

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر