logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۸۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

حذف امتیاز متقاضیان مسکن ملی در صورت عدم پرداخت قسط اول تا 30 آذر

حذف-امتیاز-متقاضیان-مسکن-ملی-در-صورت-عدم-پرداخت-قسط-اول-تا-30-آذر-
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیانی که تشکیل پرونده داده و پیامک افتتاح حساب به آن‌ها ارسال شده در صورت عدم پرداخت قسط اول آورده نقدی تا 30 آذرماه، امتیاز طرح اقدام ملی مسکن آن‌ها حذف خواهد شد.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; مبلغ اولیه آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 40 میلیون تومان است که متقاضیان حداکثر تا پایان آذرماه باید پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که این متقاضیان، قسط اول خود را تا ساعت 24 یکشنبه (30 آذر) پرداخت نکنند از لیست واحدهای مسکن ملی حذف خواهند شد.

شاهین‌فر یادآور شد: پالایش و بررسی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم ثبت‌نامی‌ها نیز ظرف هفته جاری به اتمام می‌رسد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع مرحله اول و دوم ثبت‌نامی‌ها بیش از 18 هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در طرح اقدام ملی مسکن شناخته شده‌اند، گفت: بیش از 3 هزار واحد در شهرهای کمتر 100 هزار نفر جمعیت و بیش از 15 هزار واحد نیز در شهرستان زنجان است.

وی با بیان اینکه واجدین شرایط مرحله اول 5800 نفر بودند، اظهار داشت: برای این متقاضیان، تخصیص پروژه شده، مبلغ اولیه را واریز کرده و عملیات اجرایی پروژه‌ها نیز آغاز شده است.

شاهین‌فر، متقاضیان احراز شرایط شده مرحله دوم را 9200 نفر خواند و خاطرنشان کرد: برای 1500 نفر افتتاح حساب شده و مبلغ قسط اول را نیز واریز کرده‌اند، برای 1700 نفر افتتاح حساب شده اما متاسفانه تاکنون قسط اول را واریز نکرده‌اند که تقاضا داریم جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌ها حداکثر تا پایان روز 30 آذرماه نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنند.

وی افزود: 6 هزار نفر از متقاضیان نیز در انتظار افتتاح حساب و واریز مبلغ قسط اول هستند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آن دسته از متقاضیان مرحله دوم که نسبت به واریز قسط اول اقدام نکرده‌اند سبب تا نتوانیم قرعه‌کشی واحدها را انجام دهیم و منتظر هستیم تا متقاضیانی که حساب برای ان‌ها افتتاح شده نسبت به واریز قسط اول اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این متقاضیان هرچه سریعتر باید آورده نقدی خود را پرداخت کنند تا پروژه‌های ان‌ها نیز تعیین تکلیف شود.

شاهین‌فر افزود: متقاضیانی که مدارک خود را تکمیل کرده اما هنوز پیامک افتتاح حساب به آن‌ها ارسال نشده، مستثنی هستند اما آن‌هایی که پیامک افتتاح حساب را دریافت کرده‌اند باید هرچه سریعتر نسبت به واریز قسط اول اقدام کنند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از دریافت قسط دوم متقاضیانی که عملیات اجرایی پروژه آن‌ها آغاز شده خبر داد و گفت: متقاضیانی که واحدهای آن‌ها در پروژه‌های M6 و کوی نصر است و قسط اول به مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده‌اند حداکثر تا پیان بهمن‌ماه سال جاری باید قسط دوم را نیز واریز کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان از هم‌اکنون باید آماده پرداخت آورده نقدی خود باشند، تاکید کرد: اتمام و تحویل به‌موقع واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، موضوع دوطرفه بوده و در صورتی که اقساط در موعد مقرر پرداخت شوند می‌توان انتظار تکمیل و تحویل واحدها در موعد مقرر را داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر