logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۸۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری استان زنجان خبرداد

مسدود بودن راه ارتباطی 31 روستای استان زنجان

مسدود-بودن-راه-ارتباطی-31-روستای-استان-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 31 روستای استان زنجان مسدود بوده و راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان راه‌ بیش از 100 روستای استان زنجان مسدود شد.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران استان راه 75 روستای استان بازگشایی شده است، افزود: در حال حاضر راه 31 روستا در استان مسدود است.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه هشت روستا در شهرستان زنجان و هشت روستا در شهرستان ماهنشان مسدود بوده و مابقی نیز در سایر شهرستان‌ها مسدود گزارش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: بارش برف در آزاد راه‌های استان از دیروز آغاز و با کمک راهداران و نمک پاشی چندباره از یخ‌زدگی و مسدود شدن آنها جلوگیری شد.

یوسفی بیان کرد: با توجه به بارش برف در حال حاضر برخی محورها از جمله زنجان – بیجار، زنجان – دندی و زنجان – طارم دارای مه است.

 وی برضرورت استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان تاکید کرد و گفت: راهداران در محورهای مواصلاتی در راه راهداری و کمک به مسافران هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر