logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

زیرساخت‌های گردشگری غار کتله‌خور تکمیل می‌شود

زیرساخت‌های-گردشگری-غار-کتله‌خور-تکمیل-می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: زیرساخت‌های گردشگری غار کتله‌خور نیز از محل اعتبارات سال گذشته و امسال اجرایی می‌شود.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر دو پروژه بزرگ از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در حال اجرا است.

وی از تامین زیرساخت‌های سایت مجموعه معدن داش کسن در سلطانیه خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های گردشگری این مجموعه تا دهه فجر تکمیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری غار کتله‌خور نیز از محل اعتبارات سال گذشته و امسال اجرایی می‌شود، ادامه داد: 98 بخشی از این زیرساخت‌ها در سال گذشته انجام شده و امسال نیز مابقی تکمیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: چهار طرح گردشگری دیگر نیز از سوی بخش خصوصی در استان اجرایی می‌شود که دو مجتمع خدماتی- رفاهی و گردشگری در شهرستان ابهر احداث می‌شود.

ارجمند از احداث دو مجتمع خدمانی- رفاهی و گردشگری در شهرستان زنجان خبرداد و گفت: این چهار پروژه جزو پروژه‌های جهش تولید استان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری پروژه‌های جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 220 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های جهش تولید استان تا خرداد 1400 به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این پروژه‌ها زمینه اشتغال 120 نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر