logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۸۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در اقدامی خداپسندانه؛

یک زن سرپرست خانوار با کمک خیّر زنجانی از زندان آزاد شد

یک-زن-سرپرست-خانوار-با-کمک-خیّر-زنجانی-از-زندان-آزاد-شد
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: با کمک 20 میلیون تومانی یک خیّر زنجانی و در اقدامی خداپسندانه، یک زن زندانی جرایم مالی غیرعمد که سرپرست خانوار نیز بود از بند نسوان زندان مرکزی زنجان آزاد شد.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: علت بدهی این زن سرپرست خانوار، تامین هزینه مراسم ازدواج فرزندش بود که به دلیل عدم توانایی در پرداخت آن در زندان به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه این زندانی جرایم مالی غیرعمد حدود 3 ماه در بند نسوان، زندانی بود، خاطرنشان کرد: این فرد با کمک و اقدام خداپسندانه یک خیّر از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

کریمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 159 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان زنجان آزاد شده و به آغوش خانوده‌های خود بازگشته‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در این شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی سبب خوشحالی خود و خانواده‌های آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم مومن و نیکوکار استان زنجان به عنوان خیرین نوع‌دوست، زبانزد بوده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف، گره‌گشایی کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه جهت جلوگیری از سرایت و شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم ترحیم و یادبود برای اموات وجود ندارد، خانواده‌ها می‌توانند هزینه‌های احسان مراسم ترحیم خود را نیز صَرف آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کنند.

کریمی اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر نیز یک خانواده زنجانی در حرکتی خداپسندانه و انسان‌دوستانه، هزینه احسان عزیز از دست رفته خود به مبلغ 15 میلیون و 900 هزار تومان را صَرف آزادی 3 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد کردند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی ابراز کرد: دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان در نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک انصار واقع است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر