logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۸۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان خبر داد؛

برگزاری آموزش تئوری مربیگری توسط هیات کاراته زنجان

برگزاری-آموزش-تئوری-مربیگری-توسط-هیات-کاراته-زنجان
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: هم‌اکنون دوره آموزش تئوری درجه یک مربیگری توسط این هیات به صورت مجازی در حال برگزاری بوده که استقبال خوبی هم از مربیان استان‌های دیگر صورت گرفته است.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دوره آموزش تئوری درجه یک مربیگری کاراته، مرود استقبال مطلوب مربیان زنجان و سایر استان‌ها قرار گرفته و 30 مربی در این دوره مجازی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره در پلتفرم (بستر) اسکای روم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاهی و اساتید اداره کل ورزش استان زنجان در این دوره آموزشی تدریس می‌کنند.

نوروزی افزود: دوره آموزش تئوری درجه یک مربیگری کاراته از روز شنبه 22 آذرماه جاری آغاز شده و تا روز شنبه 30 آذرماه ادامه خواهد یافت.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: در پایان به قبول‌شدگان این دوره آموزشی، گواهینامه تئوری مربیگری درجه یک کاراته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اعطا خواهد شد.

وی از برگزاری مجمع عمومی سالانه هیات کاراته استان خبر داد و افزود: مجمع عمومی طی هفته آینده با حضور رئیس فدراسیون کاراته، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع به صورت مجازی برگزار خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر