logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۸۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

فاکس نیوز: تخلفِ مالیاتی فرزند «جو بایدن» برملا شد

فاکس-نیوز:-تخلفِ-مالیاتی-فرزند-«جو-بایدن»-برملا-شد
شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی افشا کرد که پسرِ رئیس جمهور منتخب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰، حدود ۴۰۰ هزار دلار درآمد حاصله خود از یک شرکت اوکراینی را به سازمان مالیاتی آمریکا گزارش نداده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از اسپوتنیک، شبکه خبری فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» نامزد پیروز در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ۴۰۰ هزار دلار درآمد خود از شرکت اوکراینی فعال در حوزه انرژی موسوم به «بوریسما هلدینگز» را به سازمان امور مالیاتی آمریکا (IRS) اعلام نکرده است.

فاکس نیوز در گزارش خود با استناد به یک نامه غیررسمی که جزئیات درآمد هانتر بایدن را در بازه زمانی ۱۷-۲۰۱۳ نشان می‌دهد، ادعا کرد که پسر بایدن پس از پیوستن به هیأت مدیره شرکت بوریسما در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۰۰ هزار دلار از درآمد حاصله خود را گزارش نداده است.

از سوی دیگر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صدد تعیین یک مشاور حقوقی ویژه است که علاوه بر بررسی ادعاهای تقلب در انتخابات ماه نوامبر، اتهام‌های مطرح شده علیه پسر جو بایدن را نیز پیگیری نماید.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته، هانتر بایدن اعلام کرد که دفتر دادستان آمریکا در ایالت دِلاور تحقیقات خود را در مورد امور مالیاتی وی آغاز کرده است. یک منبع آگاه نیز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که تحقیقات مزبور شامل معاملات ادعایی بایدن با چین نیز خواهد شد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر