logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۸۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

امتحانات تمامی پایه‌های تحصیلی در زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

امتحانات-تمامی-پایه‌های-تحصیلی-در-زنجان-غیرحضوری-برگزار-می‌شود
مسئول امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات تمامی پایه‌های تحصیلی در زنجان از اول دی ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

محمد خندان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری بودن آموزش، امتحانات پایه‌های یک تا دوازدهم امسال به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا و نارنجی بودن وضعیت اجازه برگزاری حضوری امتحانات را نمی‌دهد، افزود: امتحانات حضوری تنها در شرایط سفید امکان برگزاری دارد.

این مسئول بیان داشت: امتحانات دی ماه برای دانش‌آموزان بزرگسال پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور فارغ‌التحصیل نشده‌اند به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مسئول امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 2000 دانش‌آموز زنجانی در امتحانات خرداد و شهریور موفق به فارغ‌التحصیلی نشده‌اند، افزود: به طور میانگین روزانه برای 100 نفر امتحانات با حضور بازرسان بهداشت و با دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی ستاد کرونای استان زنجان برگزار می‌شود.

خندان از حوزه‌بندی دانش‌آموزان پایه دوازدهم که موفق به فارغ التحصیلی نشده‌اند، خبرداد و گفت: این امتحانات از 15 دی ماه تا هشتم بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امتحانات غیرحضوری پایه‌های اول تا دوازدهم نیز از اول تا 20 دی ماه از طریق دستورالعمل‌های ارائه شده برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر