logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومین

لزوم-همکاری-بیشتر-بانک‌ها-در-پرداخت-تسهیلات-مسکن-محرومین
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومین خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران، از احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان خبر داد و اظهار کرد: پیشرفت طرح مسکن محرومین در استان زنجان مستلزم همکاری بیشتر بانک های عامل در امر پرداخت تسهیلات است.

خواجه‌ای ادامه داد: تاکنون 1983 مورد به بانک معرفی شده اند و 1617 مورد نیز (معادل81 درصد) انعقاد قرار شده است، که از بانک های استان انتظار داریم در پرداخت تسهیلات مسکن محرومین همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه، بانک ها نهایت همکاری را در تسهیل و پذیرش ضمانت زنجیره ای روستائیان داشته باشند تا در وقت معین این واحد ها تحویل گردد، گفت برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به اینکه، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است، خاطرنشان کرد: در زمینه احداث مسکن محرومین، تاکنون 1240مورد پی کنی، 1084 مورد اجرای فونداسیون، 798 مورد اجرای ستون، 717 مورد اجرای سقف، 630مورد دیوار کشی صورت گرفته است.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر