logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۸۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان خبرداد

آماده‌سازی 40 عنوان کتاب دفاع مقدس برای کنگره 3535 شهید استان زنجان

آماده‌سازی-40-عنوان-کتاب-دفاع-مقدس-برای-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: 40 عنوان کتاب از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان آماده‌سازی می‌شود.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان مسئولیت کمیته تالیف و نشر و کتب حوزه دفاع مقدس کنگره 3535 شهید استان زنجان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه جلساتی با ادارات، استانداری و ادارات تابعه برگزار شده است، افزود: با همکاری ادارت و دستگاه‌های اجرایی در خصوص تالیف و نشر کتب دوران دفاع مقدس اقدام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: حداقل 100 عنوان کتاب برای کنگره 3535 شهید استان زنجان آماده سازی می‌شود که تا کنون چندین کتاب در این حوزه رونمایی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: 40 عنوان کتاب از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تا سال 1400 آماده و رونمایی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه 60 عنوان کتاب نیز توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه آماده سازی می‌شود، افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی نیز از کتب آماده شده رونمایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان زنجان از اهداف اصلی این کنگره محسوب می شود، ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

این مسئول بیان داشت: کنگره 3535 شهید استان زنجان زمینه آشنایی جوانان و نسل های آینده جامعه را با شهدای گرانقدر استان فراهم کرده و بهترین ظرفیت برای معرفی زنجان به عنوان شهر غواصان دریا دل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: کنگره 3535 شهید استان زنجان توفیق بزرگی است که باید از حداکثر ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب این کنگره استفاده شود.

محمدی با بیان اینکه کنگره شهدا فرصتی برای پاسداشت فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس بوده و بازتاب فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: انتقال پیام پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به نسل امروز جامعه ضروری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر