logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار طارم:

نگران برگشت وضعیت قرمز در شهرستان طارم هستیم

نگران-برگشت-وضعیت-قرمز-در-شهرستان-طارم-هستیم
فرماندار طارم با اشاره به اینکه شهرستان طارم در وضعیت نارنجی قرار دارد گفت: برخی از شهرهای گیلان در شرایط قرمز هستند و بالا بودن مراودات شهرستان طارم با گیلان نگرانی شیوع بیماری کرونا را افزایش داده است.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد وضعیت شیوع کرونا در شهرستان طارم اظهار کرد: در حال حاضر طارم در وضعیت نارنجی قرار دارد و میزان مبتلایان با شیب ملایم روند کاهشی دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از شهرستانهای گیلان در وضعیت قرمز هستند و این موضوع شبکه بهداشت شهرستان طارم را نگران کرده است افزود: علت این امر نیز بالا بودن مراودات طارم با شهرهای قرمز گیلان است.

فرماندار طارم با تاکید براینکه از مردم شهرستان طارم می‌خواهیم از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند بیان کرد: امیدواریم با همکاری خوب مردم بتوانیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید براینکه موج سوم کرونا با تاخیر در شهرستان طارم شروع شد ابراز کرد: در این شهرستان به دلیل فعالیت کارگران فصلی٬ بازارهای فروش محصولات کشاورزی و ورود حجم بالایی از مسافران از سایر شهرستانها و خارج استان باعث شد در موج سوم کرونا شاهد شرایط سخت‌تری نسبت به موج اول و دوم باشیم.

صفری با تاکید بر اینکه با این وجود شاهد روند نزولی مبتلایان در طارم هستیم افزود: این به معنی این نیست که کرونا به پایان رسیده و مردم باید فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی در مورد اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در قالب این طرح سه تیم نظارتی٬ مراقبتی و حمایتی در سطح شهرستان طارم فعالیت می‌کنند.

فرماندار طارم عنوان کرد: این طرح با مشارکت شبکه بهداشت٬ هلال احمر و سپاه ناحیه طارم اجرا می‌شود و دهیاریها نیز در این طرح همکاری لازم را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: نظارتها در قالب این طرح در سطح شهرستان انجام می‌شود و تیم‌های نظارتی روزانه بین 70 تا 100 واحد صنفی را بازدید می‌کنند تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

صفری با تاکید براینکه جلوی مشاغلی که اجازه فعالیت ندارند گرفته شده است عنوان کرد: اخطار‌های لازم به برخی از اصناف صادر می‌شود، در هفته گذشته نیز 540 بازدید در قالب طرح شهید سلیمانی از اصناف طارم انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها 6 واحد صنفی متخلف پلمب شد ابراز کرد: اگر واحدی پروتکل‌های ابلاغی را رعایت نکند و به اخطارها توجهی نداشته باشد بدون هیچ اغماضی پلمب می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر