logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۸۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

ورود سامانه جدید بارشی از چهارشنبه به استان زنجان

ورود-سامانه-جدید-بارشی-از-چهارشنبه-به-استان-زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان از روز چهارشنبه گفت: سامانه بارشی سه روز در زنجان فعال خواهد بود.

محمد‌رضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود سامانه بارشی از چهارشنبه به استان زنجان اظهار کرد: بارش‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه فردا شرایط جوی پایدار برای استان پیش‌بینی شده و بارشی در استان زنجان نخواهیم داشت ابراز کرد: از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا فردا با افزایش نسبی همراه خواهد بود خاطر نشان کرد: با ورود سامانه جدید بیشتر بارش‌ها در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان پیش‌بینی شده است.

رحمان‌نیا با تاکید بر اینکه پنج‌شنبه این هفته بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی شده و هوای استان به صورت مه آلود خواهد بود ابراز کرد: جمعه نیز بر حجم ابرها افزوده شده و شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه بارش‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است بیان کرد: بیشترین حجم بارش‌ها در روز چهارشنبه و جمعه خواهد بود.  

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: با آغاز بارش‌ها در ارتفاعات استان که با لغزندگی معابر و کاهش دید افقی همراه خواهد بود توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی طی مدت فعالیت سامانه خوددداری شود.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر