logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

كشف 116 كيلوگرم مواد مخدر در عملیات های مشترک پلیس زنجان و شمالغرب کشور

كشف-116-كيلوگرم-مواد-مخدر-در-عملیات-های-مشترک-پلیس-زنجان-و-شمالغرب-کشور
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 116 کیلو گرم انواع مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس استان های گیلان، آذربایجان شرقی و کردستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ايرج خاني پور با علام این خبر اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان ،آذربایجان غربی و کردستان از فعالیت سه باند مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه سواری سمند را داشت شناسایی دستگیر و از خودرو این متهم 80 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ خاني پور تصريح كرد: همجنین ماموران پلیس مواد مخدر استان زنجان موفق شدند طی 24 ساعت گذشته با همکاری پلیس مواد مخدر استان گیلان یک باند 4 نفره خانوادگی مواد مخدر را با یک دستگاه سواری 405 شناسایی، دستگیر و از این متهمان 8 کیلو هروئین و 3 کیلو ماده مخدر شیشه کشف کنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده همچنین موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان شهرستان "بیجار" از دو عضو اصلی یک باند مواد مخدر 25 کیلو تریاک که در یک دستگاه خودرو سواری پراید جاسازی شده بود کشف کنند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر