logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۸۴۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

عادی انگاری مردم در برابر کرونا شرایط قرمز را به جامعه تحمیل می‌کند

عادی-انگاری-مردم-در-برابر-کرونا-شرایط-قرمز-را-به-جامعه-تحمیل-می‌کند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بررعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی گفت: عادی انگاری مردم در برابر کرونا شرایط قرمز را به جامعه تحمیل می‌کند.

خدابخش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد محدودیت‌های کرونای در استان زنجان اظهار کرد: تغییر محدودیت‌ها با تغییر وضعیت شهرستانها اعمال می‌شود.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر تغییری در وضعیت شهرستانهای استان زنجان اتفاق نیفتاده است تصریح کرد: با این اوصاف محدودیت‌ها همچنان سرجای خود باقی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه با توجه به نارنجی بودن شرایط مجددا محدودیت فعالیت مشاغل گروهای 3 و 4 اعمال می‌شود ابراز کرد: واحدهای بازرسی در این باره نظارتهای لازم را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اصلی‌ترین موضوعی که می‌تواند در بخش کرونا به یک چالش تبدیل شود عادی انگاری وضعیت است عنوان کرد: اگر مردم وضعیت فعلی را عادی جلوه دهند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به طور یقین وضعیت به سمت قرمز تغییر خواهد کرد.

مرادی با تاکید براینکه شیوع کرونا با همراهی و همکاری مردم با ستاد کرونا کاهش یافت افزود: کوچتکترین غفلت در برابر بیماری کرونا می‌تواند شرایط قرمز را به جامعه برگرداند.

وی عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم مراقبت‌های بهداشتی را داشته حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند چرا که همچنان با بیماری کرونا درگیر هستیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر