logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۸۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان:

استان زنجان در اجرای طرح شهید سلیمانی و اعمال محدودیت‌ها رتبه سوم کشوری را کسب کرد

استان-زنجان-در-اجرای-طرح-شهید-سلیمانی-و-اعمال-محدودیت‌ها-رتبه-سوم-کشوری-را-کسب-کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان در مورد اعمال محدودیت کرونایی در زنجان گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی و اعمال محدودیت‌ها رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.

محمود زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد محدودیت‌ها کرونایی در استان زنجان اظهار کرد: از هفته آینده همه ادارات فعال خواهد بود و به احتمال زیاد محدودیت‌ها موجود تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا با شیب آرام رو به کاهش است تصریح کرد: از هفته آینده براساس وضعیت موجود پیش‌بینی می‌کنیم اعمال محدودیت‌های جدید نخواهیم داشت اما این محدودیت‌ها موجود همچنان اعمال می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان با تاکید براینکه تصمیم گیری جدید روز شنبه نیز براساس بخشنامه‌ ستاد ملی کرونا انجام می‌شود عنوان کرد: مردم باید همکاری لازم را در کاهش و قطع زنجیره کرونا داشته باشند.

دبیر ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا استان زنجان در ادامه همچنین با اشاره به اینکه محدودیت‌ها به درستی در استان زنجان اعمال شد افزود: محدودیت‌هایی که در دو هفته گذشته در سطح استان داشتیم مردم و کسبه‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند و با این همکاری توانستیم روند شیوع بیماری را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه طرح هوشمند شهید سلیمانی و محدودیت‌ها در استان زنجان به صورت مدیریت شده اجرا می‌شود ابراز کرد: براساس رتبه بندی وزارت بهداشت استان زنجان در اجرای این طرح‌ها رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.

زمانی بیان کرد: رتبه استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت اعلام شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر