logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۸۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

کادر درمان با کاهش شیوع کرونا به آرامش نسبی رسیده است

کادر-درمان-با-کاهش-شیوع-کرونا-به-آرامش-نسبی-رسیده-است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به وضعیت روند شیوع بیماری کرونا در زنجان گفت: شیوع بیماری کرونا با شیب ملایم روبه کاهش است.

علیرضا آرمانی کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا بهتر از چند هفته گذشته بوده و با کاهش سرعت شیوع مواجه هستیم اظهار کرد: حدود ۱۰ روزی است که روند شیوع بیماری کرونا با شیب ملایم رو به کاهش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید براینکه با بهتر شدن روند شیوع بیماری کرونا خدمات رسانی مطلوب به سایر بیماران انجام می‌شود تصریح کرد: در شرایط قرمز شیوع کرونا بیماران غیر کرونایی به دلیل بحرانی بودن وضعیت خدمات‌رسانی خوبی دریافت نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با مساعد شدن روند شیوع کرونا بخشهای چشم، گوش، حلق و بین و بخش جراحی در بیمارستان ولیعصر‌(عج) راه اندازی شده است افزود: متاسفانه پیش‌بینی می‌شود روند کاهش شیوع بیماری کرونا موقتی باشد.

آرمانی‌کیان عنوان کرد: اگر قرار باشد پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود قطعا به وضعیت قرمز برگشته و شاهد اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمند شهید سلیمانی در استان زنجان بیان کرد: این طرح در راستای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا  در استان زنجان اجرا می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش شیوع از تجمعات اتفاق می‌افتد خاطرنشان کرد: در این دو هفته محدودیت شاهد کاهش مراودات مردم بودیم و این تعطیلات اجازه داد سیستم درمانی کمی آرامش داشته باشد.

وی عنوان کرد: از مردم درخواست داریم همین شرایط را ادامه دهند تا شاهد افزایش دوباره تعداد بیماران کرونایی در استان زنجان نباشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نقاهتگاه‌ها نیز برای بیماران کرونایی مهیا است عنوان کرد: در صورت لزوم از این نقاهتگاه استفاده می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر