logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۸۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

جلوگیری از فعالیت زیرزمینی قلیان‌سرها از توان اتاق اصناف خارج است

جلوگیری-از-فعالیت-زیرزمینی-قلیان‌سرها-از-توان-اتاق-اصناف-خارج-است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به فعالیت زیرزمینی قلیان‌سراها در زنجان گفت: برخورد با فعالیت زیرزمینی قلیان‌سرها از توان اتاق اصناف خارج است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به محدودیت‌ فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ اظهار کرد: قهوه خانه‌ها و قلیان سراها جزو این گروه‌ها هستند.

وی با اشاره به فعالیت زیرزمینی برخی از قلیان سراها در استان زنجان تصریح کرد: برخورد با فعالیت زیرزمینی قلیان سراها برعهده نیروی انتظامی است و این مورد از توان اتاق اصناف خارج است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه سفره‌خانه‌ها و کافه‌ها نیز در حال حاضر اجازه فعالیت ندارد عنوان کرد: مجوزی برای فعالیت سفره خانه‌ها، کافه‌ها و قهوه خانه‌ها داده نشده است و اگر فعالیتی هم داشته باشند به صورت زیرزمینی و غیرمجاز است.

موسوی در مورد محدودیت‌ زمانی فعالیت اصناف ابراز کرد: مغازه‌ها تا ساعت ۹ شب میتوانند فعالیت داشته باشند.

وی در خصوص فعالیت آرایشگاه های زنانه در زنجان عنوان کرد: آرایشگاه‌ها هم جزو گروه‌های ۳ بوده و اجازه فعالیت در شرایط نارنجی را ندارند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه متاسفانه آرایشگا‌های زنانه به محدودیت‌ فعالیت توجهی ندارد و فعالیت خانگی دارند ابراز کرد: با وجود شرایط شیوع کرونا گاها تردد ماشین‌های عروس در سطح شهر دیده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با فعالیت آرایشگاه‌ها در منازل خارج از وظیفه اتاق اصناف است./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر