logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان:

صلاحیت ۲ نفر از داوطلبان ریاست هیات فوتبال استان زنجان هنوز تایید نشده است

صلاحیت-۲-نفر-از-داوطلبان-ریاست-هیات-فوتبال-استان-زنجان-هنوز-تایید-نشده-است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه 9 نفر، داوطلب ریاست این هیات شده‌اند، گفت: صلاحیت 7 نفر توسط مراجبع ذی‌صلاح استانی تایید شده و 2 نفر بلاتکلیف هستند اما مشخصات همه آن‌ها به فدراسیون ارسال شده است.

 مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام نامزدها گروه 3 نفره‌ای متشکل از معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، دبیر و مسئول واحد حقوقی هیات فوتبال استان، شرایط نامزدها را بررسی و همه آن‌ها را واجد شرایط لازم برای شرکت در انتخابات هیات فوتبال دانستند.

وی با بیان اینکه سپس مشخصات این 9 نفر به مراجع ذی‌صلاح در استان ارسال شد، خاطرنشان کرد: بعد از حدود 40 روز بررسی، نتیجه‌ای که اعلام شد این بود که 7 نفر تایید صلاحیت شده و 2 نفر بلاتکلیف هستند.

ناصحی در پاسخ به اینکه آیا بلاتکلیف به معنای رد صلاحیت است، تصریح کرد: به ما نگفته‌اند که رد صلاحیت شده‌اند بلکه بلاتکلیف هستند و ما نیز مشخصات تمام این 9 نفر را با ذکر توضیح مراجع ذی‌صلاح به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم.

وی در خصوص 2 نفر بلاتکلیف و اینکه آیا رئیس فعلی هیات فوتبال استان نیز در بین بلاتکلیف‌ها است، گفت: با توجه به تاکید مراجع ذی‌صلاح در این خصوص نمی‌توانم چیزی بگویم.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه مشخصات نامزدها برای سیر مراحل قانونی به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، گفت: فدراسیون بعد از بررسی کامل، اسامی نهایی افرادی که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند را همراه با زمان برگزاری انتخابات به استان اعلام می‌کند.

وی اظهار داشت: سپس هیات فوتبال استان ضمن معرفی 21 نفر اعضای مجمع که در انتخابات، رای خواهند داد، فرصت15 روزه‌ای به داوطلبان می‌دهد تا نسبت به اعلام برنامه‌ها و تبلیغات خود اقدام کنند.

ناصحی در پاسخ به اینکه اسامی نهایی در چه تاریخی توسط فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: تاریخ دقیقی نمی‌توان گفت اما آنچه مشخص است انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان هم برگزار خواهد شد که البته انتخابات آن‌ها قبل از استان زنجان خواهد بود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که طبق قانون بر عهده ما بوده، انجام داده و نتایج را به تهران ارسال کرده‌ایم ضمن اینکه انتخابات هیات فوتبال استان زنجان طبق اساسنامه سال 1394 برگزار خواهد شد.

ناصحی با تاکید بر اینکه فدراسیون باید اسامی نهایی داوطلبان و زمان برگزاری انتخابات را اعلام کند، افزود: برخی‌ها در استان فکر می‌کنند که تعیین زمان برگزاری انتخابات در اختیار ماست در حالی که اینگونه نیست.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه در جریان فرآیند انتخابات هیات فوتبال برخی استان‌ها بین هیات فوتبال و ورزش و جوانان، اختلاف نظر و مشکلاتی وجود دارد، گفت: خوشبختانه در استان زنجان، تمام تصمیمات با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان طبق قانون به صورت شفاف و با خِرد جمعی گرفته شده و هیچگونه پنهان‌کاری وجود ندارد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر