logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت وگو با عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح شد؛

آیت الله یزدی اهل ملاحظه و مسامحه با اصحاب فتنه نبود/ روایتی از ویژگی های شخصیتی یار دیرین امام و رهبری

آیت-الله-یزدی-اهل-ملاحظه-و-مسامحه-با-اصحاب-فتنه-نبود-روایتی-از-ویژگی-های-شخصیتی-یار-دیرین-امام-و-رهبری
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم مرحوم آیت‌اله محمد یزدی را در یک جمله توصیف کنیم، ایشان مجسمه اخلاق، تقوا، روحیه جهادی و انقلابی بودند که ان‌شاءالله با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور شوند.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مرحوم آیت‌اله یزدی، یکی از چهره‌های سرشناس و برجسته علمی و انقلابی حوزه علمیه بودند و سالیان سال، عمر خود را در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی هزینه کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌اله یزدی از قبل از انقلاب، جزء یاران امام خمینی(ره) بودند، خاطرنشان کرد: آن مرحوم از امام(ره)، اجازه اجتهاد داشتند.

آیت‌اله دولابی افزود: مرحوم آیت‌اله یزدی، جزء مبارزین و نیروهای انقلابیِ پیش از انقلاب بودند و خانه ایشان، مامن و پناهگاه نیروهای انقلابی بود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) هم که در پیروزی انقلاب اسلامی به کشور، تشریف آوردند به منزل مرحوم آیت‌اله یزدی رفتند.

وی تصریح کرد: مرحوم یزدی، شخصیتی متخلق، انقلابی و شجاع بود و نسبت به جریان فتنه و دشمنان نظام قاطعانه و بدون هیچ ملاحظه کاری اقدام می‌کردند.

آیت‌اله دولابی اظهار داشت: ایشان با هیچ یک از اصحاب فتنه، اهل ملاحظه و مسامحه و مداهنه نبودند.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌اله یزدی در زندگی شخصی نیز بسیار ساده‌زیست و زاهد بودند و حتی اخیراً منزل خود را وقف حوزه علمیه کردند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به اینکه وظیفه شاگردان، دوستان و همراهان مرحوم آیت الله یزدی پس از درگذشت ایشان چیست، گفت: وظیفه شاگردان، دوستان و همراهان این عالم جلیل‌القدر این است که راهی که آن مرحوم آغاز کردند را دنبال کرده و در جهت حراست از آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم و به‌ویژه محرومین از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: دوستان و شاگردان آن مرحوم به تاسی از آیت‌اله یزدی باید پیوسته به فکر خدمت به اسلام، انقلاب و مردم باشند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص شیطنت رسانه‌ای اخیر نسبت به جعل زیرنویس یکی از شبکه‌های سراسری سیما مبنی بر جلسه فوق‌العاده مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان رهبری اخیراً هیچگونه جلسه اضطراری، فوری یا فوق‌العاده نداشته و اگر هم قرار بر برگزاری جلسه‌ای باشد از طریق رسانه‌های رسمی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

آیت‌اله دولابی تصریح کرد: دشمن با چنین اقداماتی به دنبال این است که در فضای آرامش جامعه، ایجاد اخلال کرده و ذهن مردم را دچار تشویش کند.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات، نشانگر این است که دشمنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضربه‌های زیادی خورده و در آرزوی تغییر مسیر رهبری هستند در حالی که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر