logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۸۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای مواد مخدر استان مطرح شد؛

ابراز نگرانی استاندار زنجان از افزایش کشت مواد روان گردان در مناطق صعب العبور استان

ابراز-نگرانی-استاندار-زنجان-از-افزایش-کشت-مواد-روان-گردان-در-مناطق-صعب-العبور-استان
استاندار زنجان با تاکید بر مقابله جدی با کشت مواد روان گردان گل در استان زنجان گفت: موضوع کشت این مواد روان گردان نباید ساده گرفته شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی عصر امروز در جلسه شورای مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه مقابله با کشت مواد روان گردان گل مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار کرد: افزایش سطح کشت این مواد در مناطق صعب العبور پیام خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نباید این موضوع ساده گرفته شود تصریح کرد: جلسه آینده میزان سطح کشت مواد روان گردان گل همراه با تحلیل ارائه شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه این اقدام با کمک اعضای شورای مواد مخدر انجام شود افزود: با داشتن تحلیل٬ تصمیم درست‌تری می‌توانیم در مقابله با کشت این مواد روان گردان در استان بگیریم.

وی با تاکید براینکه مردم هم باید مشارکت بالایی در خصوص مبارزه با اعتیاد داشته باشند عنوان کرد: در این راستا دهیاران و شورای روستاها مهمترین نقش را می‌توانند ایفا کنند.

حقیقی با تاکید براینکه مبارزه با مواد مخدر باید هم هوشیارانه و تاثیر گذار باشد ابراز کرد: اگر این اتفاق نیفتد مشکلات این حوزه به مرور زمان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در مقابله با آسیبهای اجتماعی باید تاثیرگذار بوده و در جامعه ملموس باشد عنوان کرد: آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی با استفاده از سامانه شاد می‌تواند برنامه‌های بسیار موثری برای دانش آموزان اجرا کند.

استاندار زنجان با تاکید بر داشتن اتحاد و انسجام دستگاه‌های متولی در حوزه پیشگیری از اعتیاد افزود: پیشگیری از اعتیاد زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های متولی در یک راستا و همگام حرکت کنند.

وی همچنین به موضوع جمع آوری معتادان متجاهر اشارع و خاطرنشان کرد: اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی باید اتفاق بیفتد و این موضوع طی جلسه‌ای بررسی شده و نسبت به اجرای آن تصمیم‌گیری شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر