logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن و 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

کشف-بیش-از-یک-تن-و-370-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان
رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان از کشف بیش از یک تن و 374 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان خبرداد و گفت: 2 هزار و 588 نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش موج رسا; سعید بابایی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه برخورد و کشف مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در سطح استان زنجان انجام شده است اظهار کرد: طی یک ماموریتی 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و 30 کیلوگرم نیز هروئین از توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه بازدید از همه گلخانه‌های فعال و غیرفعال سطح شهر زنجان به صورت سرزده انجام می‌شود ابراز کرد: مزارع ذرت و آفتاب گردان نیز مورد بازدید قرار گرفت و در یکی از این مزارع که مربوط به یک شرکت بود 57 کیلوگرم مواد روان گردان گل کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان با تاکید براینکه امسال میزان کشفیات مواد مخدر در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است خاطرنشان کرد: در سالجاری یک تن و 374 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی میزان کشف انواع مخدر در مدت مشابه سال گذشته را یک تن و 282 کیلوگرم عنوان کرد و افزود: امسال به دلیل برخورد شدید با توزیع مواد مخدر، مورد تقدیر ناجا قرار گرفتیم.

بابایی بیان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر امسال 2 هزار و 588 نفر دستگیر و روانه زندان شدند درحالی که در مدت مشابه سال گذشته تعداد دستگیر شدگان 2 هزارو 436 نفر بودند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان

ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره فعالیت سپاه استان در مبارزه با مواد مخدر ابراز کرد: باید مبارزه با مواد روان گردان گل مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: در این راستا با نیروی انتظامی همکاری خوبی داریم، در یکی از شهرستانها که شاهد کشت مواد روان‌گردان گل بودیم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر عاملان آن دستگیر شدند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در قالب‌های طرح کرامت و جواد الائمه در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از اعتیاد از اولویت برنامه‌های ما در سطح استان زنجان است گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی پیگیری از اعتیاد در مناطق آسیب پذیر استان برگزار می‌شود.

اجرای طرح یاریگران سلامت در زنجان

فاطمه رضایی دبیرشورای مبارزه به مواد مخدر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای طرح یاریگران سلامت در مدارس استان زنجان افزود: فاز اول این طرح مهرماه سال گذشته همزمان با سراسر کشوری در استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست 20 درصد مدارس استان زنجان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند تصریح کرد: اخیرا برآوردی که در خصوص اجرای این طرح شده بود استان زنجان جزو هفتمین استان برتر سطح کشور شد.

دبیرشورای مبارزه به مواد مخدر استان زنجان بیان کرد: فاز دوم این طرح در دوازدهم آذرماه امسال کلید خورده و در حال حاضر این طرح در استان زنجان از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر