logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۸۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

فعالیت ادارات در شهرستانهای دارای وضعیت نارنجی با یک‌دوم کارکنان است

فعالیت-ادارات-در-شهرستانهای-دارای-وضعیت-نارنجی-با-یک‌دوم-کارکنان-است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: فعالیت ادارات در شهرستانهای دارای وضعیت نارنجی حداکثر با حضور یک‌دوم کارکنان است.

سمانه شاددل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: استانداری نیز مانند سایر دستگاه‌ها بوده و وقتی فرد به مرز بانشستگی برسد، اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط بازنشستگی حتماً این نیست که مدت 30 سال کارکرد فرد، پُر شده باشد، تصریح کرد: قانون این اجازه را داده که اگر کارمند یا مدیر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس باشد می‌تواند خدمت خود را تا 35 سال ادامه دهد ضمن اینکه اگر فرد، ایثارگر باشد نیز شرایط خاص خود را دارد.

شاددل خاطرنشان کرد: فردی که تمام این مراحل را پُر کرده باشد، حکم بازنشستگی‌اش صادر می‌شود کما اینکه نمونه آن را سال گذشته داشتیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اگر فردی، سوابق خدمتی خود را گذرانده و طبق قانون به مرحله بازنشستگی رسیده باشد، امکان پرداخت حقوق به وی وجود نداشته و دستگاه به هیچ عنوان نمی‌تواند آن فرد را نگه دارد.

شاددل اظهار داشت: برای مثال؛ فردی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس به شرط نداشتن محدودیت سنی تا 35 سال می‌تواند به خدمت خود ادامه دهد اما ممکن است همین فرد در سال 32 درخواست بازنشتسگی کرده و یا تا 35 سال ادامه دهد زیرا قانون گفته تا 35 سال می‌تواند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در خصوص نحوه فعالیت ادارات گفت: فعالیت ادارات در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی کرونایی حداکثر با حضور یک‌دوم کارکنان است.

وی در خصوص فعالیت دفاتر پیشخوان، پلیس + 110 و خدمات قضایی اظهار داشت: تمام این‌ها جزء مشاغلی هستند که خدمات پشتیبانی و الکترونیکی ارائه می‌دهند و نحوه فعالیت آن‌ها در دستورالعمل مشخص شده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر