logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس پاسخ می‌دهد؛

چرا بودجه 1400 واقعی و کارشناسی شده نیست؟

چرا-بودجه-1400-واقعی-و-کارشناسی-شده-نیست؟
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرواقعی بودن بوجه سال آینده گفت: پیش‌بینی فروش 3.5 برابری نفت در سال 1400 در واقع دادن کدهای منفی به دشمن است.

 مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به کلیات بودجه 1400 می‌توان به غیرکارشناسی بودن آن پی برد.

وی با بیان اینکه میزان فروشی که برای نفت در سال 99 پیش‌بینی شده بود، حدود یک چهارم فروش سال 1400 بود اما محقق نشد، افزود: افزایش 3.5 برابری در بودجه 1400 عاقلانه نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیش‌بینی 3.5 برابری فروش نفت عدد درشتی است که امکان محقق شدن آن وجود ندارد و نشان می‌دهد دولت بدون برنامه این میزان را در نظر گرفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عاقلانه این بود که میزان فروش امسال را در نظر گرفته و بر اساس آن برای سال 1400 میزان فروش پیش‌بینی شود که متاسفانه به صورت غیرکارشناسی میزان پیش‌‌بینی شده بسیار بیشتر از میزان تحقق یافته است.

طاهری یادآور شد: پیش‌بینی چنین فروشی برای نفت در واقع دادن کدهای منفی به دشمن است و نشان می‌دهد که دولت احساس می‌کند با تغییرات دولت آمریکا بتواند بیشتر بفروشد.

وی با اشاره به اینکه فروش نفت در دوران تحریم به حداقل کاهش یافت، افزود: نباید منتظر نتایج انتخابات آمریکا بوده و اقتصاد کشور را معطل نگه داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بودجه ارائه شده از سوی دولت غیر واقعی و غیرکارشناسی شده است و نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش‌بینی درآمدهای مالیاتی در بودجه 1400، گفت: در صورتی که درآمدهای مالیاتی بهینه و هوشمند شود می‌تواند، افزایش یابد.

طاهری خاطرنشان کرد: تنها جای به درد بخور بودجه 1400 همین بحث درآمدهای مالیاتی است که امکان تحقق آن وجود دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر