logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان مطرح شد؛

۲۰ پروژه جهش تولید در زنجان اجرایی می‌شود/ حل مشکل تامین آب راشا کاسپین تا پایان آذر ماه

۲۰-پروژه-جهش-تولید-در-زنجان-اجرایی-می‌شود-حل-مشکل-تامین-آب-راشا-کاسپین-تا-پایان-آذر-ماه-
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: 20 پروژه در خصوص جهش تولید در استان زنجان مشخص شده است که هنوز برخی از این پروژه‌ها تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

به گزارش موج رسا; هشتمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان صبح امروز برگزار و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح‌های جهش تولید، گزارش ارائه کردند.

قاسملو معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در ادامه این جلسه از اجرای  ۲۰ پروژه جهش تولید در استان زنجان خبرداد و گفت: برای ۱۸ پروژه بانک عامل مشخص شده است.

وی گفت: دو پروژه دیگر جهش تولید استان زنجان  نیازمند  ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات است هنوز بانک عاملی مشخص نشده است.

این مسئول ادامه داد: تنها پروژه تعیین تکلیف شده استان زنجان در حوزه جهش تولید مجتمع فولاد البرز ناب آرش است که توسط بانک عامل تسهیلات پرداخت شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان یادآور شد: ۸۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها باید از سوی بانک‌های عامل اختصاص یابد که برخی از بانک‌ها پیشرفتی در پرداخت ندارند و 54 درصد متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: شرکت نورد فولادکاران افق فعالیت‌های خود را انجام داده است و نیازمند سرمایه در گردش برای افزایش تولید است.

فغفوری با اشاره به اینکه تسهیلات واحد تولیدی اطلس چین رسما از دریافت تسهیلات ریالی انصراف داده است، افزود: اما در تسهیلات ارزی این واحد مشکلی دارد که باید این مشکل حل شود.

وی گفت: بانک عامل دنبال حل مشکل مجموعه راشا کاسپین است که مشکل تامین آب دارند و تا پایان آذر ماه این مشکل حل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: دو پروژه میراث فرهنگی استان به عنوان پروژه‌های جهش تولید است که هنوز بانک عامل این پروژه‌ها مشخص نشده است.

امیر ارجمند یادآور شد:  مجتمع خدماتی - رفاهی ملل جزو پروژه‌های میراث فرهنگی است که هنوز تسهیلاتی به این پروژه پرداخت نشده است.

وی گفت: دو پروژه نیز با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در حال انجام است که دارای مشکلاتی بوده و ضروری است این مشکلات حل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر