logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان:

عدالتخواهی از رسالت‌های جنبش دانشجویی است

عدالتخواهی-از-رسالت‌های-جنبش-دانشجویی-است
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان اینکه عدالتخواهی همواره یکی از رسالت‌های جنبش دانشجویی بوده و هست، گفت: برقراری عدالت آموزشی و اختصاص بودجه لازم برای امور پژوهشی و علمی برای تمام دانشگاه‌ها به صورت متناسب و عادلانه وظیفه مسئولان مربوطه است که متاسفانه تا حد زیادی مغفول واقع شده است.

پویا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تبریک روز دانشجو به تمام دانشجویان اظهار داشت: این روز، بهانه‌ای برای پرداختن به مسائل مربوط به دانشجوها است.

وی تصریح کرد: نکته مهم این است که توجه به این گروه که در واقع قشر مهمی از آینده‌سازان جامعه هستند نباید منحصر به همین یک روز یا نهایتا چند روز قبل و بعد از روز دانشجو شود.

محمودی با بیان اینکه باید به جوانان از جمله دانشجویان، بهای بیشتری داده و به آن‌ها اعتماد شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه توجه بسیاری از مسئولان به دانشجوها و جوانان صرفاً توجه تبلیغاتی بوده و اعقتادی به همکاری و اعتماد به این گروه از جامعه ندارند.

وی افزود: البته نباید از حق گذشت که تمام مسئولین اینطور نیستند اما متاسانه بسیاری هم این ویژگی را دارند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: یکی از مطالبات ما به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی استان این است که نه به صورت چند روزه بلکه همیشه به دانشجویان توجه شده و بها داده شود.

وی تاکید کرد: این مساله نیز باید مد نظر قرار گیرد که تمرکز امکانات و توجه مسئولین نباید منحصر به گروه خاصی و تعداد محدودی از دانشجویان کشور شود بلکه باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که دانشجویان سراسر این سرزمین از همه شهرها امکان رشد و شکوفایی استعدادهایشان را داشته باشند.

محمودی با بیان اینکه تمام موارد در چهارچوب عدالتخواهی بیان می‌شود، اظهار داشت: البته عدالتخواهی مد نظر جنبش دانشجویی، محدود به این‌ها نبوده و موارد فراوانی را در بر می‌گیرد.که اگر پیگیر فعالیت‌ها و اقداماتمان باشید قطعا به بسیاری از این موارد برخواهید خورد.

وی خاطرنشان کرد: در موارد بسیاری نیز پیگیری‌های خوبی صورت گرفته که منجر به نتیجه مطلوب هم شده است و مواردی که امروز بیان شد، مطالبه جدیدی نیستند.

محموی افزود: این مطالبه، تنها مطالبه ما نبوده و متناسب با مناسبت روز دانشجو مطرح می‌شود و موارد دیگری هم به جای خود در مناسبت‌های بعدی و شرایطی که پیش می‌آید، مطرح و اشاره خواهند شد.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خطاب به مسئولان دانشگاه زنجان گفت: ما از همه مسئولان انتظار داریم که در زیمنه‌های مختلف با ما همکاری کرده و سنگ‌اندازی نداشته باشند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر شکایت و انتقادی نسبت به آن‌ها نداریم اما این انتظار بوده و هنوز هم هست و به نوعی وظیفه مسئولین دانشگاهی و فراتر از دانشگاه می‌دانیم که از ما حمایت کرده و همکاری داشته باشند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر