logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

انتظار رتبه‌ اول در بودجه را نداریم اما جایگاه فعلی برازنده زنجان نیست/ تشکیل کمیسیون تلفیق طی 2 هفته آینده در مجلس

انتظار-رتبه‌-اول-در-بودجه-را-نداریم-اما-جایگاه-فعلی-برازنده-زنجان-نیست-تشکیل-کمیسیون-تلفیق-طی-2-هفته-آینده-در-مجلس-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بالای 20 از لحاظ بودجه استانها برازنده زنجان نبوده و باید مسئولان و نمایندگان تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رتبه زنجان در بودجه بسیار پایین است و انتظار داریم این رتبه بهتر شود.

وی با بیان اینکه بودجه بر اساس جمعیت، وسعت و ظرفیت‌های مختلف دیگری تعیین می‌شود، افزود: ایده‌آل ما رساندن زنجان به رتبه‌های متوسط کشور بوده و در این زمینه نیز نمایندگان تلاش خود را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، زنجان باید در رتبه‌های میانی جدول بودجه قرار گیرد و قرار گرفتن در رده‌های پایین برازنده این استان نیست.

طاهری با بیان اینکه سال‌های سال است زنجان در این ردیف قرار دارد، افزود: باید مسئولان و نمایندگان برای ارتقای زنجان به جایگاه بهتری تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید هنگام بررسی بودجه در سازمان برنامه و بودجه و زمانی که در دست دولت بود، تلاش بیشتری از طرف مدیران استان انجام می‌شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس مطالعات انجام شده و ظرفیت‌های استان باید جایگاه زنجان بالاتر از میانه جدول باشد اما نباید انتظار اولی بودن را داشت.

طاهری گفت: حضور نمایندگان زنجان در کمیسیون تلفیق در صورت معرفی کمیسیون‌های عضو محقق می‌شود که در صورت نیاز منهم در این کمیسیون حضور خواهم یافت.

وی از تشکیل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دو هفته آینده خبرداد و گفت: از طریق کمیسیون‌ها از هر کمیسیون سه نفر در کمیسیون تلفیق حضور می‌یابند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مسئولان استان قبل از ارائه بودجه با رقم پایین پیگیری‌های لازم را انجام می‌دادند تا بودجه با رقم بالاتری به دولت ارائه می‌شد.

طاهری با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه استان در این زمینه باید تلاش بیشتری انجام می‌داد، گفت: نمایندگان پیگیری‌‌های لازم را انجام می دهند تا این رتبه افزایش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر