logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا در زنجان کلید خورد+ تصاویر

طرح-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-برای-مقابله-با-بیماری-کرونا-در-زنجان-کلید-خورد+-تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان گفت: در قالب این طرح علاوه بر خدمات رسانی به بیماران کرونایی نسبت به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان اقدام می‌شود.

 به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در رنجان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای جلوگیری از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در زنجان همزمان با سراسر کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید براینکه در این طرح بسیجیان در بخش‌های مختلف به کادر درمانی کمک خواهند کرد تصریح کرد: این طرح به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در زنجان برگزار می‌شود.

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

سهندی خاطر نشان کرد: در این طرح به‌منظور جلوگیری از تردد بیماران کرونایی، برای تأمین معیشت، ارسال بسته‌‌های حمایتی و پکیج‌‌های بهداشتی صورت می‌‌گیرد و همچنین پایگاه‌‌های نواحی مقاومت بسیج به‌صورت محله‌‌محور تقبل کرده‌‌اند که اگر خانواده‌‌ای نیاز به خرید دارد و افراد خانواده، سن بالایی دارند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند، این خرید را برای آن‌‌ها انجام ‌‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطر نشان کرد: در این طرح بسیجیان کارهای درمانی و بالینی بیمارانی که خودشان توانایی ندارند را انجام خواهند داد.

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

وی عنوان کرد: این طرح به صورت محله محور بوده و در این طرح محدوده هر پایگاه بسیج تعدادی از بسیجیان بکار گرفته می‌شود.

سهندی ابراز کرد: کمک رسانی به بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند توسط چهار قرارگاه بسیج در سطح زنجان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بکارگیری بسیجیان در این طرح در محلات مختلف متغییر بوده و به تعداد مبتلایان در محدوده پایگاه‌های بسیجی بستگی دارد.

در این مراسم نماینده ولی فقيه در سپاه ناحیه و فرمانده سپاه شهرستان زنجان با خانواده سید نعمت موسوی پنجمین شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

بسیج طرح حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر