logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۸۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

شیوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در وضعیت‌های مختلف، تابع مصوبات ستاد ملی کرونا است

شیوه-فعالیت-باشگاه‌های-ورزشی-در-وضعیت‌های-مختلف،-تابع-مصوبات-ستاد-ملی-کرونا-است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در خصوص اعتراض باشگاهداران زنجانی نسبت به عدم اجازه فعالیت به ورزش‌های کم‌برخورد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: شیوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شرایط و وضعیت‌های مختلف کرونایی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده و تابع این ستاد است.

خدابخش مرادی نافچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دستورالعمل نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان تهیه و با تصویب ستاد کرونا به استان‌ها ابلاغ شده و اداره کل ورزش و جوانان نیز ناظر بر باشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تمام باشگاه‌های ورزشی در وضعیت قرمز کرونایی تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها در وضعیت نارنجی نیز جزء مشاغل گروه 3 بوده و باید تعطیل باشند.

مرادی نافچی با بیان اینکه باشگاه‌ها فقط در شرایط و وضعیت سفید و آن هم رشته‌های ورزشی کم‌برخورد می‌توانند فعالیت و تمرین داشته باشند، افزود: مصادیق آن بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا به اداره کل ورزش و جوانان و از طریق آن نیز به باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: باشگاهداران می‌توانند جهت آگاهی از مجوز فعالیت چه رشته و در کدام یک از شهرستان‌ها به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پاسخ به مواجهه باشگاهداران با مشکلات شدید مالی گفت: باشگاه‌های ورزشی، جزء مشاغلی هستند که می‌توانند از تسهیلات حمایتی ستاد کرونا برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی خود استفاده کنند.

به گزارش موج رسا؛ شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده در وضعیت قرمز، خرمدره، ماهنشان، سلطانیه و طارم در وضعیت نارنجی و ایجرود در وضعیت زرد بودند که با اِعمال طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه، اکنون تمام شهرستان‌های قرمز استان از این وضعیت خارج شده و به نارنجی رسیده‌اند.

361 باشگاه ورزشی در استان توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند که تنها منبع اِمرار معاش آن‌ها از محل باشگاهداری بود اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، ماه‌ها است که فعالیت نمی‌کنند و به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان 22 باشگاه ورزشی طی این مدت به علت عدم توانایی در اداره امور باشگاه در اثر تعطیلی‌های کرونایی، جمع‌آوری کردند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر