logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان:

30 دستگاه اتوبوس شهرداری زنجان به بدنه حمل‌ونقل شهری اضافه می‌شود

30-دستگاه-اتوبوس-شهرداری-زنجان-به-بدنه-حمل‌ونقل-شهری-اضافه-می‌شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مشکل کمبود ناوگان حمل‌ونقل شهری به‌ویژه در شهرک‌های اقماری گفت: 30 دستگاه اتوبوس شهرداری که به دلیل عدم وجود پیمانکار، فعالیت نمی‌کردند برای رفع این مشکل به بدنه حمل‌ونقل شهری اضافه می‌شوند.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 30 دستگاه اتوبوس در تملک شهرداری به دلیل عدم وجود پیمانکار، فعالیتی نداشتند که پیمانکار مربوطه انتخاب شده و در اختیار حمل‌ونقل شهری قرار خواهد گرفت تا در مناطق دور و شهرک‌های اقماری به‌کارگیری شوند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی 7.5 میلیارد تومان نیز برای بازسازی 30 دستگاه اتوبوس شهری زنجان اختصاص یافته است.

مرادلو با بیان اینکه این 30 دستگاه علاوه بر 30 دستگاهی است که در تملک شهرداری بود، افزود: این مورد در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مصوب شده و شهرداری نیز پیگیر انجام آن است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعتبار مربوط به بازسازی 15 دستگاه اتوبوس محقق شده است، گفت: اسناد مربوط به 15 دستگاه دیگر نیز در حال آماده‌سازی است تا اعتبار آن به حساب شهرداری زنجان واریز شود.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات برای تامین 20 دستگاه مینی‌بوس شهری خاطرنشان کرد: این تسهیلات با کارمزد کم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا نسبت به خرید مینی‌بوس و استفاده در حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری اقدام کنند.

مرادلو اظهار داشت: این مورد از طریق سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری پیگیری اداری خواهد شد و در موعد مقرر اطلاع‌رسانی می‌شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر