logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سپاه استان زنجان خبر داد؛

اجرای برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان

اجرای-برنامه‌های-هفته-مکتب-انقلاب-اسلامی-در-زنجان
معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی را در استان زنجان تشریح کرد.

مسعود رمرودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سال 79 به صورت منسجم از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد.

وی با بیان اینکه در 12 آذر سال 79، مقام معظم رهبری در بیاناتی مکتب اسلامی را تبیین کردند، افزود: بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه مجموعه‌های فکری و انقلابی و تشکل‌های دانشجویی قرار گرفت که ضروری است در این هفته بار دیگر این 5 مرحله مورد تبیین قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: بیانات ویژه مقام معظم رهبری در 12 آذر 79 در جمع کارگزاران مطرح شد که تسلط بر آن بر هر فردی یک لنگر اطمینان بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در این مکتب خط کلی برای حرکت مسیر انقلاب اسلامی با تمسک به مجموعه‌ای از آموزه‌ها و لایه‌های بنیادی، راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی وجود دارد که انسان را از سرگردانی نجات داده و چهره روشن و منطقی از مفهوم امت و امامت را به نماش می‌گذارد.

رمرودی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به وجود آورد و این روز به نام روز مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری شد، افزود: از 12 تا 19 آذر ماه هفته مکتب انقلاب اسلامی که برنامه‌‎های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌‎شود.

وی از اجرای رزمایش طرح ثامن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: حلقات صالحین بسیج در فضای مجازی در این هفته به تبیین مکتب انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های انسان 250 ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار و طرح خوانش این دو کتاب در این هفته اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به فضاسازی لازم برای هفته مکتب انقلاب اسلامی در سطح شهر، گفت: بازنشر و انعکاس سخنرانی مقام معظم رهبری در 12 اذر 79 از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری ویبنار کشوری هفته مکتب انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده پیرامون تبیین مکتب انقلاب اسلامی در واقع شالوده خمیرمایه فکری در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رمرودی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته در فضای مجازی پیش‌بینی شده است، گفت: محتوای لازم برای ارائه در فضای مجازی تولید شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر