logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۸۲۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

یکی از معابر شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده مزین می‌شود

یکی-از-معابر-شهر-زنجان-به-نام-شهید-فخری‌زاده-مزین-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از معابر مهم شهر زنجان در روزهای آینده به نام شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشور نامگذاری می‌شود.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پشینهاد نامگذاری یکی از معابر مهم شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده از سوی اعضای شورا داده شده و قرار است در هفته آینده در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارهای دبیرخانه‌ای این نامگذاری در حال انجام است، ادامه داد: اوایل هفته آینده جلسه‌ای تشکیل و یکی از معابر به نام شهید فخری‌زاده مزین می‌شود.

این مسئول بیان داشت: معابر متعددی برای نامگذاری به نام نامی شهید هسته‌ای کشور پیشنهاد داده شده است که با تشکیل جلسه و تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در نهایت یک معبر مشخص می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای این نامگذاری آیتم‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: برای تعیین محل نهایی در حال حاضر فعالیت‌های دبیرخانه‌ای در حال انجام است.

راشاد با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال آینده، گفت: در حال حاضر حدود 70 تا 80 درصد معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زنجان به نام شهدا مزین است.

وی با بیان اینکه در قالب نرم‌افزاری از لایه "جی‌آی‌اس" تعداد نامگذاری‌ها تا یک ماه آینده مشخص می‌شود، افزود: برای نامگذاری خیابان‌ها به اسم شهدای استان زنجان تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

این مسئول گفت: تلاش شده است تا معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زنجان به نام یک شهید مزین شود و در صورتی که نام شهیدی هنوز بر سردر کوچه‌ها نباشد، تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان این نامگذاری انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: از بین شهرهای کشور هیچ شهری در مقایسه با زنجان در این گستره از نام شهدا برای نامگذاری خیابان‌ها و معابر استفاده نکرده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر