logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۸۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

نحوه اجرا و لغو برخی محدودیت‌های کرونایی فردا در زنجان اعلام می‌شود

نحوه-اجرا-و-لغو-برخی-محدودیت‌های-کرونایی-فردا-در-زنجان-اعلام-می‌شود
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: اعمال محدودیت‌های جدید یا پایان محدودیت‌های گذشته فردا در استان زنجان اعلام می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید از دو هفته گذشته و تعطیلی اصناف در استان، اظهار داشت: با توجه به رعایت بالای مردم و اصناف در دو هفته گذشته، زنجان رتبه نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در ادارات استان زنجان 100 درصدی بود، افزود: همچنین بر اساس گزارش‌های ارائه شده اصناف با رعایت بالای 97 درصدی خوش درخشیدند.

این مسئول از رعایت 100 درصدی محدودیت‌ها از سوی رانندگان و مراکز فرهنگی در دو هفته گذشته خبرداد و گفت: از مردم به دلیل همراهی و رعایت پروتکل‌ها و تشکر می‌کنیم.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: با جمع‌بندی آخرین وضعیت و مشخص شدن وضعیت شهرستان‌ها از نظر قرمز، نارنجی و زرد بودن رفع و یا ادامه محدودیت‌ها فردا اعلام می‌شود.

مرادی با بیان اینکه از اول آذر ماه امسال در شهرهای قرمز استان محدودیت‌های جدید اعمال شد و بر این اساس اصناف تعطیل شدند، یادآور شد: اصناف در رعایت محدودیت‌ها نمره خوبی کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه رعایت محدودیت‌ها موجب قطع زنجیره انتقال کرونا می‌شود، افزود: نتایج این محدودیت‌ها از هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

این مسئول از افزایش بیماریابی در استان زنجان خبرداد و گفت: با شناسایی سریع بیماران جدید، امکان کنترل بیشتری وجود داشته و سرعت خدمات رسانی افزایش می‌یابد.

 معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای غلبه بر بیماری کووید 19 از سوی مردم تاکید کرد و گفت: باید از برگزاری هر گونه مراسم تجمعی خودداری کرده و با خود مراقبتی و رعایت پروتگل‌های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال کمک کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر