logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

بسته‌های آموزشی در مدارس روستاهای فاقد اینترنت استان زنجان توزیع شد

بسته‌های-آموزشی-در-مدارس-روستاهای-فاقد-اینترنت-استان-زنجان-توزیع-شد
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بسته‌های آموزشی در بین ۳۴۶ مدرسه روستایی فاقد اینترنت استان زنجان توزیع شد.

صیاد سلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی در بین مدارس روستایی استان زنجان اظهار کرد: بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان مدارس روستایی استان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کمبودهای مدارس روستاها مورد بررسی قرار می گیرد تصریح کرد: در حاضر بسته‌های آموزشی بسته‌های آموزشی تهیه شده در بین ۳۴۶ مدرسه روستای استان زنجان توزیع شده است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه این بسته‌ها در بین مدارس روستاهایی که فاقد اینترنت بودند توزیع شد عنوان کرد: روستاهایی که اینترنت دارند تدریس از طریق سامانه شاد انجام می‌شود.

وی در مورد مشکل قطعی اینترنت در روستاها ابراز کرد: برخی از روستاها با مشکل قطعی اینترنت مواجه هستند و مخابرات باید نسبت به حل مشکلات این روستاها اقدام کند.

سلامی خاطر نشان کرد: زیرساختهای اینترنتی در برخی از مدارس روستایی ضعیف است و مشکل قطعی اینترنت روستاها به مخابرات اعلام شده است.

وی ابراز کرد: همه آموزش‌ها در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و این کار باعث شده بار ترافیکی بستر فضای مجازی افزایش یابد. 

معاون ابتدای آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: زیرساخت‌های اینترنتی در برخی مناطق نیاز به اصلاح دارد و مخابرات نیز مشکل اینترنت روستاها را پیگیری می‌کند و امیدواریم مشکل قطعی اینترنت روستاها برطرف شود./ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر