logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۸۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

کلاس‌های آموزش مبانی بورس به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شود

کلاس‌های-آموزش-مبانی-بورس-به-صورت-رایگان-و-مجازی-برگزار-می‌شود
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان از برگزاری کلاس‌های آموزش مبانی بورس توسط این منطقه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها جهت آموزش مبانی بورس و آشنایی با سهامداری به صورت رایگان و مجازی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جهت جلوگیری از تجمع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کلاس آموزش مبانی بورس، هر هفته در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان کلاس‌ها از ساعت 13 تا 14:30 با حضور کارشناسان مجرب خواهد بود.

نجفی با بیان اینکه برای شرکت در این کلاس‌ها نیازی به ثبت‌نام و رزرو قبلی وجود ندارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به وبینار به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tse/zanjan در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: شرکت‌کنندگان باید به صورت میهمان، وارد وبینار شوند و نیازی به نام کاربری و رمز عبور نیست.

وی ظرفیت کلاس‌ها را نامحدود عنوان کرد و اظهار داشت: کلاس‌ها تحت هر شرایطی حتی اگر با حضور پنج نفر نیز برگزار می‌شود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در آبان‌ماه سال جاری گفت: در معاملات ماه گذشته در مجموع 513 میلیون و 192 هزار و 926 سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 5 هزار و 843 میلیارد و 780 میلیون و 696 هزار ریال داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: 55 درصد معاملات به خرید و 45 درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی اظهار داشت: مجموع ارزش سهام خریداری‌شده بیش از 3 هزار و 209 میلیارد و 179 میلیون و 336 هزار ریال و مجموع ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از 2 هزار و 634 میلیارد و 604 میلیون و 359 هزار ریال بود.

وی افزود: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر